فتح خرمشهر نقطه عطف دوران دفاع مقدس است
کد خبر: 1410378
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۳

فتح خرمشهر نقطه عطف دوران دفاع مقدس است

گروه اجتماعی: مدرس دانشگاه با اشاره به فتح خرمشهر به‌عنوان نقطه عطف دوران دفاع مقدس اظهار کرد: رزمندگان پر‌توان اسلام با ایمان راسخ و تبعیت از رهبری با آزادسازی خرمشهر افتخار دیگری را برای جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، حسینعلی احسانی، مدرس دانشگاه روز گذشته، 3 خرداد‌ در مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در شرکت برق منطقه‌ای سمنان سوم خرداد را یادآور حماسه‌آفرینی و رشادت‌های رزمندگان اسلامی و نماد امدادهای غیبی دانست و گفت: در فتح خرمشهر عنایات خاصه خداوند متعال شامل حال رزمندگان و مردم ایثارگر ایران شد.

احسانی با اشاره به فتح خرمشهر به‌عنوان نقطه عطف دوران دفاع مقدس اظهار کرد: رژیم بعثی عراق آزادسازی خرمشهر توسط ایران را از محالات می‌دانست و از همه توان و امکانات نظامی خود برای دفاع از شهر خرمشهر استفاده کرده بود ولی رزمندگان پر‌توان اسلام با ایمان راسخ و تبعیت از رهبری با آزادسازی خرمشهر افتخار دیگری را برای جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشتند.

گفتنی است؛ این مراسم با حضور مدیر عامل، معاونان، کارکنان شرکت برق منطقه‌ای سمنان برگزار شد و در آن با پخش کلیپی از شهدای شرکت برق منطقه‌ای سمنان از این شهیدان تجلیل شد.

captcha