سوم خرداد؛ نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی و مقاومت ملت غیور ایران
کد خبر: 1410638
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸
رئیس اداره ارشاد محلات بیان کرد:

سوم خرداد؛ نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی و مقاومت ملت غیور ایران

گروه اجتماعی: سوم خردادماه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و نماد مقاومت و پایمردی ملت غیور ایران است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، مهدی ملک‌محمدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محلات امروز، 4 خرداد در نشست شعرخوانی به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: سوم خردادماه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و نماد مقاومت و پایمردی ملت غیور ایران است.

وی افزود: پیروزی رزمندگان اسلام در خرمشهر در سایه ولایت‌پذیری و اعتقاد و ایمان به خداوند بود که توسط رزمندگان و ملت ایران رقم خورد.

ملک‌محمدی در رابطه با شعر اظهار کرد: زبان شعر گویاترین ابزار فرهنگی ما ایرانیان است و زمانی‌که پشت این سروده حکمت و اندیشه‌ای باشد تأثیر اشعار به مراتب بیشتر می‌شود.

همچنین در ادامه شاعران میهمان و شهرستان به قرائت اشعار زیبای خود پرداختند و با یادآوری رشادت‌ و ایثارگی‌های رزمندگان دوران 8 سال دفاع مقدس در جنگی نابرابر خاطره این عزیزان را گرامی داشتند.

یادآور می‌شود، نشست شعری به‌مناسبت بزرگداشت سی و سومین سالروز سوم خرداد سالروز حماسه پرشکوه آزادسازی خرمشهر و سالگشت تأسیس انجمن ادبی آوای ارغنون با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن ادبی آوای ارغنون و کانون بسیج هنرمندان برگزار شد.

captcha