دومین همایش ملی سلامت معنوی برگزار می‌شود
کد خبر: 1446947
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸
۱۲ و ۱۳ آذر سال جاری؛

دومین همایش ملی سلامت معنوی برگزار می‌شود

گروه سلامت: دومین همایش ملی سلامت معنوی از ۱۲ آذرماه سال جاری به مدت دو روز در تالار امام خمینی‌(ره) دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) دومین همایش ملی سلامت معنوی از 12 آذرماه سال جاری به مدت دو روز در تالار امام خمینی‌(ره) دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.
این همایش که به همت گروه سلامت معنوی فرهنگستان علوم پزشکی برگزار خواهد شد دارای حداکثر امتیاز بازآموزی برای کلیه مشمولان آموزش مداوم است.
برای این دوره از کنگره محورهای از قبیل: سلامت معنوی و آموزش و پژوهش پزشکی، سلامت معنوی و تکامل دوران اولیه کودکی، سلامت معنوی و سبک زندگی اسلامی- ایرانی و سلامت معنوی و مراقبت‌های بهداشتی و درمانی در نظر گرفته شده است.
همچنین تاریخ ارسال چکیده مقالات 15 مهرماه و تاریخ دریافت اصل مقالات 15 آبان‌ماه در نظر گرفته شده است که علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.ams-ac.info مراجعه و یا با شماره تلفن 88645513 تماس بگیرند.

براساس گزارش ایکنا، نخستین همایش سلامت معنوی نیز آذرماه سال گذشته به همت فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی با محوریت: سلامت معنوی در آموزه‌های دینی، سلامت معنوی و مبانی نظری و عرفانی آن و سلامت معنوی در پیشینه تمدن اسلام و ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی امام علی(ع) دانشگاه شهید بهشتی برگزار شده بود.

captcha