كتاب «زمان درك قرآن» در روسيه به چاپ‌رسيد
کد خبر: 1535194
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۸۶ - ۱۳:۳۹

كتاب «زمان درك قرآن» در روسيه به چاپ‌رسيد

گروه بين‌الملل: «يوری ميخا‌ئيلوف» نويسنده و محقق معروف روسی، كتاب خود را با عنوان «زمان درك قرآن» با هدف معرفی اسلام به روسی‌زبان‌ها به چاپ‌رساند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) و به نقل از پايگاه خبری «Haber3» تركيه، كتاب «زمان درك قرآن» به قلم يوری ميخائيلوف، توسط انتشارات «لادومير» مسكو و با حمايت مركز تحقيقات «دنيای عرب و اسلام» روسيه منتشر‌شد.
نويسنده، هدف از نگارش اين كتاب را برطرف‌كردن سوءتفاهمات بين كشورهای غربی و اسلامی دانست و ابراز اميدواری‌كرد، نگارش اين كتاب برای كسانی كه نسبت به تعاليم اسلام آگاهی اندك دارند، راه نزديك‌شدن به آن را نمی‌دانند و از گرايش به اين دين مبين واهمه‌دارند؛ مفيد واقع‌شود.
«يوری ميخائيلوف» با اشاره به اين‌كه اين كتاب تاكنون به هيچ زبان ديگری منتشر نشده، افزود: كتاب «زمان درك قرآن» افق‌های وسيعی را درباره ارزش‌های اسلامی كه در قرآن به آن اشاره‌شده؛ پيش روی خواننندگان به‌ويژه غير مسلمانان قرارخواهد داد.
همچنين اين كتاب، چندی پيش طی مراسمی با حضور انديشمندان، سياست‌مداران مسلمان روسيه، نمايندگانی از كشورهای مسلمان و همچنين چند تن از كشيش‌های كليساهای ارتدوكس روسيه رونمايی‌شد.
captcha