هشدار نماينده پارلمان مالزی نسبت به فعاليت گروه‌های تبشير‌ی
کد خبر: 2207307
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۵

هشدار نماينده پارلمان مالزی نسبت به فعاليت گروه‌های تبشير‌ی

گروه بين‌الملل: نماينده مستقل پارلمان مالزی نسبت به فعاليت گروه‌های تبشيری(تبليغ برای به مسيحيت گرويدن مسلمانان) در اين كشور هشدار داد و از وزارت كشور مالزی و تمامی مؤسسه‌های دينی اين كشور خواست تا نسبت به اتخاذ تدابير پيشگيرانه در اين زمينه اقدام كنند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی «الجزيرة»، «ابراهيم علی»، نماينده مستقل پارلمان مالزی، در اين باره گفت: وزارت كشور و مؤسسه‌های دينی در سطح شهرهای مختلف مالزی بايد با جديت در مقابل گروه‌های تبشيری مسيحی كه مسلمانان اين كشور را هدف قرار داده‌اند، بايستند و مانع اين اقدام شوند.
وی در ادامه با اشاره به اين‌كه هم‌اكنون تلاش‌هايی در مالزی برای مسيحی‌كردن مسلمانان اين كشور صورت می‌گيرد، از دولت اين كشور خواست تا ضمن حمايت از اعتقادات و آموزه‌های اسلامی در برابر شك و ترديد‌های موجود در جامعه، با اين پديده كه سلامت اجتماعی جامعه را تهديد می‌كند، مقابله كنند.
وی تصريح كرد: در سال جاری برخی فعاليت‌ها و برنامه‌های دينی در كليساهای مالزی اجرا شد و در آن‌ها رهبران كليساها از حاضران خواستند تا به تبليغ مسيحيت بپردازند تا آنجا كه مسيحيت به دين رسمی مالزی تبديل شود.
ابراهيم علی، نماينده پارلمان مالزی، در پايان خاطرنشان كرد: پليس مالزی به مستنداتی دست يافته است كه در آن رهبران احزاب سياسی مسيحيان مالزی در مراسم‌های دينی كه در كليسا برگزار می‌شوند؛ متعهد شدند، كه تلاش كنند نخست‌وزير آينده مالزی مسيحی باشد.
captcha