میز خدمت برای تسهیل در ارائه خدمات به خانواده‌های ایثارگران مستقر شد
کد خبر: 2728103
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
در اداره‌کل بنیاد شهید خراسان جنوبی؛

میز خدمت برای تسهیل در ارائه خدمات به خانواده‌های ایثارگران مستقر شد

گروه اجتماعی: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: برای تسهیل در ارائه خدمات و رفاه حال خانواده‌های شهدا و ایثارگران، میز خدمت در اداره‌کل بنیاد شهید خراسان جنوبی مستقر شد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام حسین معصومی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی امروز، 29 دی‌ماه در آئین افتتاح میز خدمت در اداره‌کل بنیاد شهید استان، گفت: طرح میز خدمت در راستای توجه ویژه دولت به ایجاد میز خدمت در اداره‌ها و به‌منظور خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به خانواده ایثارگران اجرا شده است.



وی با بیان اینکه در ابتدای ورود مراجعه‌کنندگان تمامی اطلاعات و مشکلات آن‌ها توسط کارشناسان مستقر در میز خدمت به ثبت می‌رسد، بیان کرد: درخواست‌های مردمی توسط کارشناسان به مسئول مربوطه ارجاع می‌شود که سبب جلوگیری از سرگردانی مردم در ادارات خواهد شد.



مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با بیان اینکه میز خدمت در واقع پاسخگویی به‌صورت متمرکز به مراجعه‌کنندگان است، گفت: در این طرح ایثارگر به راحتی می‌تواند فرد مورد نظر خود را در سازمان پیدا کند.



معصومی با اشاره به اینکه ایثارگران اطلاعات و آگاهی کافی از خدمات سازمان بنیاد شهید ندارند، گفت: در این راستا توسط کارشناسان به مراجعه‌کنندگان مشاوره ارائه تا افراد به هدف خود به راحتی دسترسی پیدا کنند.



وی ادامه داد: در حال حاضر سه کارشناس شامل کارشناس فرهنگی، تعاون و بهداشت و درمان در محل این میز خدمت مستقر و آماده خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگران هستند.



مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی خدمات‌رسانی صحیح، عدم سردرگمی مراجعه‌کننده و دریافت پاسخ به شکل درست و سریع را از جمله اهداف افتتاح میز خدمت برشمرد.



معصومی همچنین، به سامانه ۱۶۱۶ اشاره کرد و یادآور شد: با راه‌اندازی این سامانه خانواده ایثارگران می‌توانند بدون مراجعه حضوری به بنیاد شهید، امور و مشکلات خود را پیگیری کنند.

captcha