تعرض صهیونیست‌ها به مقدسات دینی فلسطین محکوم شد
کد خبر: 2909760
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱
از سوی قطر و بحرین؛

تعرض صهیونیست‌ها به مقدسات دینی فلسطین محکوم شد

شعب خارجی: قطر و بحرین، به آتش کشیده‌شدن مسجدی در بیت‌لحم و ساختمان کلیسای ارتدوکس در شهر قدس اشغالی به دست شهرک‌نشینان صهیونیست را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فلسطین، وزارت امورخارجه قطر با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: این جنایت با تمامی مبانی و اصول انسانی و ادیان آسمانی تضاد دارد و به مثابه نقض تمامی عرف‌ها و قوانین بین‌المللی است.

این وزارتخانه تصریح‌کرد که تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مقدسات اسلامی و مسیحی نشانگر کینه‌توزی آنان نسبت به مسلمانان و مسیحیان است.

وزارت امور خارجه بحرین نیز ضمن محکوم‌کردن این جنایت، تاکید کرد که این اقدامات به مثابه نقض آشکار تمامی عرف‌ها و قوانین بین‌المللی است و با تمامی مبانی ادیان آسمانی تضاد دارد.

این وزارتخانه درباره خطر حمله به اماکن عبادی و اختلافات مذهبی و پیامدهای هجمه‌های وحشیانه هشدار داد.

بحرین تمامی کشورهای جهان را به تحرک فوری برای حمایت از ملت فلسطین و مقدسات دینی سرزمین‌های اشغالی و واداشتن اسرائیل به پایان‌بخشیدن به تمامی جنایاتش فرا‌خواند.

شهرک‌نشینان صهیونیست روز چهارشنبه گذشته، 6 اسفند با حمله به مسجدی در نزدیکی شهر بیت‌لحم واقع در جنوب کرانه باختری آن‌را به آتش کشیدند و شعارهای نژاد‌پرستانه علیه اسلام و مسلمانان بر روی آن نوشتند. شهرک‌نشینان اسرائیلی یک روز بعد از این جنایت یکی از اتاق‌های مدرسه دینی کلیسای ارتدوکس روم واقع در قدس غربی را آتش زدند و شعارهای اهانت‌آمیز علیه حضرت عیسی(ع) بر روی آن نوشتند.

captcha