۱۵ هزار مسافر نوروزی سومین حرم اهل بیت(ع) از طرح بهار فاطمی بهره‌مند شدند
کد خبر: 3075817
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲
سقاچی:

۱۵ هزار مسافر نوروزی سومین حرم اهل بیت(ع) از طرح بهار فاطمی بهره‌مند شدند

گروه اجتماعی: مدیرعامل سازمان فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری شیراز از بهره‌مندی ۱۵ هزار مسافر نوروزی از طرح بهار فاطمی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام علی سقاچی، مدیرعامل سازمان فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری شیراز چهارشنبه، 12 فروردین در حاشیه بازدید از کمپ باغ جنت شیراز به اجرای طرح بهار فاطمی در ایام نوروز سال جاری اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای این طرح از ابتدای شروع تعطیلات نوروزی تا روز هشتم فروردین، 15 هزار نفر از خدمات ایستگاه‌های فرهنگی ـ اجتماعی در کمپ‌های نوروزی استفاده کرده‌اند.
وی افزود: اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، مذهبی، ورزشی و مشاوره‌ای از جمله خدمات ارائه شده به خانواده‌ها در کمپ‌های نوروزی است.
حجت‌الاسلام سقاچی عنوان کرد: شناساندن امامزادگان عظیم‌الشأن، ترویج سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی با حضور روحانیون و فراهم کردن تسهیلات لازم جهت جذب مردم به خصوص نوجوانان و جوانان به منظور افزایش سطح معرفتی مسافرین و ارائه آموزش‌های شهروندی از جمله اهداف اجرای طرح بهار فاطمی است.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری شیراز با بیان اینکه یکی از مؤلفه‌های سفر پرداختن به تفریحات سالم است، افزود: در همین راستا فعالیت‌های ورزشی در قالب اجرای بازی‌های بومی و محلی با رویکرد آموزش فرهنگ شهروندی به ویژه نکات مورد نیاز در سفر با حضور مربیان به کودکان آموزش داده می‌شود.
وی تصریح کرد: غرفه‌های کودک و مشاوره در چند روز گذشته با استقبال بسیار گسترده اقشار مختلف مردم، کودکان و نوجوانان روبه‌رو شده است.
حجت‌الاسلام سقاچی اظهار کرد: همدلی و همزبانی از مؤلفه‌های اصلی در کارکردهای اجتماعی است و سازمان فرهنگی ـ اجتماعی در سال 94 با این رویکرد در جهت تحقق اهداف اجتماعی خود در جامعه گام بر می‌دارد.

captcha