روحیه شهادت‌طلبی در بین مسلمانان ترویج شود
کد خبر: 3343013
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۲
مطهری:

روحیه شهادت‌طلبی در بین مسلمانان ترویج شود

گروه سیاسی: جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ختم به شهادت شدن زندگی افراد آرزوی هر مسلمانی است و روحیه شهادت‌طلبی باید در بین مسلمانان ترویج شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، سردار حسین مطهری، جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان روز پنجشنبه، 22 مرداد‌ماه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رابر، با بیان اینکه یک فرد مسلمان باید همیشه آماده مقابله با تهدیدات دشمن باشد، گفت: این روزها شاهد هستیم که جمهوری اسلامی ایران در حد توان از مسلمانان دنیا اعم از شیعه و سنی دفاع می‌کند و این نگاه برگرفته از دین و دین‌داری ملت مسلمان جمهوری اسلامی ایران است.
وی شهادت را اوج انسانیت دانست و افزود: ختم به شهادت شدن زندگی افراد آرزوی هر مسلمانی است و روحیه شهادت‌طلبی باید در بین مسلمانان ترویج شود.
مطهری با اشاره به اینکه بسیج یک پیکره عظیمی است که مردم به آن وصل هستند، گفت: تقویت بسیج یعنی تامین امنیت و با حمایت از بسیج ماموریت‌های سپاه و بسیج تحقق پیدا می‌کند.
جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: نگاه کلی بسیج نگاه به دستورات دینی و در راس دین و دینداری حکومت ولی‌فقیه است.
حجت‌الاسلام علی‌اکبر علیدادی، امام‌جمعه هنزاء رابر نیز با استناد به آیات و روایات معیار عاقبت به خیری افراد را پیروی از ولایت و معیار عاقبت به شری را تخطی از ولایت عنوان کرد و گفت: امروز باید به وجود امام راحل و مقام معظم رهبری افتخار کنیم که هرچه داریم از عنایات خداوند متعال است با رهبری‌های پیامبرگونه آنان و پاسدارانی است که دشمنان از وجود آنان رعب و وحشت دارند‌.
وی افزود: بدنه بسیج سپاه است و در راس هرم بسیجیان آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای و سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی است‌ و مسیر سپاه حرکت در مسیر ولایت و پشتیبانی از ولایت‌فقیه است.
علیدادی مردمی بودن فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج رابر را مثال‌زدنی عنوان کرد و گفت: وجود ایشان در ناحیه مقاومت بسیج رابر آثار و برکات فراوانی برای مردم منطقه داشت و سپاه در همه آیین‌ها و مراسم‌ در حوزه وحدت و وحدت‌بخشی محور بوده است و امیدواریم ادامه یابد.
امام‌بخش، فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رابر گفت: مردم شهرستان رابر در دوران دفاع مقدس، اسوه ایثار و شهادت بودند و در دوران کنونی هم در پیروی از ولایت‌فقیه اسوه به شمار می‌روند.
وی تعامل هر چه بیشتر با مردم و مسئولان‌، تلاش برای پیشبرد برنامه‌های سپاه، گسترش طرح صالحین، جذب حداکثری مردم به بدنه بسیج، ارتقای بسیج دانشجویی و دانش‌آموزی، آمادگی بسیجیان در همه حوزه‌ها، استفاده از مشاوره پیشکسوتان جهاد و شهادت در شهرستان رابر را از اولویت‌های کاری خود برشمرد.

captcha