برگزاری یادواره ۱۵ شهید قیام لنده
کد خبر: 3458631
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳

برگزاری یادواره ۱۵ شهید قیام لنده

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه لنده از برگزاری یادواره شهدای ۱۵ شهید روستای قیام این شهرستان در روز اربعین حسینی خبر داد.

علی محمدی، فرمانده سپاه لنده در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویر احمد، از برگزاری یادواره شهدای 15 شهید روستای قیام این شهرستان در روز اربعین حسینی خبر داد.
وی افزود: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا در این دوره کمتر از شهادت نیست و برگزاری این یادواره‌ها می‌تواند به ترویج ایثار و شهادت در جامعه کمک کند.
فرمانده سپاه شهرستان لنده اضافه کرد: دشمن قسم خورده نظام اسلام تلاش می‌کنند تا با استفاده از تهاجمات فرهنگی و توطئه‌های مختلف نسل جوان ما را گمراه کنند و برگزاری برنامه‌های فرهنگی در بین نسل جوان برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن مؤثر است.
محمدی با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های فرهنگی به‌ویژه یادواره‌های پایگاهی مختلف به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کمک می‌کند، با اشاره به اینکه زنده نگه‌داشتن یاد شهدا وظیفه همه است، بیان کرد: مهمترین وظیفه ما در جامعه بعد از شهدا در راه و مسیر شهدا قدم برداشتن و الگو قراردادن راه آنها در زندگی خود است .
وی یادآور شد: مهمترین وظیفه ما فرهنگ‌سازی به موقع و مناسب در جامعه و گسترش فرهنگ شهید و شهادت و سوق دادن نسل جوان به سمت این فرهنگ است.
طیبه برزیان
captcha