برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن به همت مؤسسه سروش جاودانه وحی مشهد
کد خبر: 3489103
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
در نشست ایکنا عنوان شد:

برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن به همت مؤسسه سروش جاودانه وحی مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی:‌ مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی سروش جاودانه وحی مشهد ضمن بازدید از خبرگزاری ایکنای خراسان رضوی از برگزاری دوره‌های تربیت مربی در رشته‌های مربی مهدالقرآن، مربی روخوانی، روان‌خوانی و صوت و لحن در این مؤسسه برای سومین سال و با اعطای مدرک معتبر از سوی اداره ارشاد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، سروش عظیمی، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی سروش جاودانه وحی مشهد امروز، 28 فروردین‌ماه از خبرگزاری ایکنای خراسان رضوی بازدید کرد.
در این بازدید سروش عظیمی، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی سروش جاودانه وحی مشهد ضمن تشکر از خبرگزاری ایکنا در انعکاس اخبار و برنامه‌های این مؤسسه قرآنی، تصریح کرد: این مؤسسه در سال 93 به عنوان مؤسسه برتر در استان در حوزه فعالیت های قرآنی و آموزش به نوجوانان و جوانان معرفی شد.
عظیمی ادامه داد: از آخرین فعالیت‌های این مؤسسه می توان به نهمین مراسم اختتامیه جلسه مرکزی دارالقرآن و عترت علی‌بن موسی‌الرضا‌(ع) با تقدیر از ۱۲۰ قاری، حافظ و مداح اهل‌ بیت(ع) با حضور مسئولان کشوری و لشگری اشاره کرد که 25، فروردین‌ماه برگزار شد.
رد حال
وی ادامه داد: جلسه مرکزی دارالقرآن و عترت علی‌بن موسی‌الرضا‌(ع) به عنوان زیر‌ مجموعه مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی سروش جاودانه وحی مشهد فعالیت می‌‌کند که از ابتدای امر به صورت جلسات خانگی آغاز به‌کار کرد و اکنون پس از ۹ سال فعالیت موفق شده است که با تربیت جوانان قرآنی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی درخشان عمل کند.
مدیر مؤسسه سروش جاودانه وحی افزود: این مؤسسه دارای سه شعبه در محدوده بلوار توس مشهد است و تاکنون موفق شده که نوجوانان و جوانان قرآنی بسیاری را تربیت کند بدان جهت که تلاش در این مؤسسه بر اختصاص وقت مناسب به هر شاگرد توسط اساتید و تمرین‌های مکرر در کنار شیوه آموزشی خاص است که عامل این موفقیت و استقبال قشر نوجوانان به شمار می‌رود. 
رد حال
وی برگزاری دوره‌های تربیت مربی در رشته‌های مربی مهدالقرآن، مربی روخوانی، روان خوانی و صوت و لحن رااز دیگر اقدامات این مؤسسه دانست و تصریح کرد: این دوره امسال برای سومین سال ویژه اساتید بانو و آقا با اعطای مدرک معتبر از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.   
در این بازدید احسان سوختانلو، قاری برجسته کشور که خود از اساتید مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی سروش جاودانه وحی و جلسه مرکزی دارالقرآن و عترت علی‌بن موسی‌الرضا‌(ع) مشهد به شمار می‌رود نیز حضور داشت و به بیان فعالیت‌های قرآنی خود پرداخت.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کریمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۷:۲۶
0
1
خدا شما اساتید را برای جامعه قرآنی حفظ کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۱:۴۲
0
0
با سلام.
ان شاءالله در سایه قران واهل بیت علیهم السلام موفق و عاقبت بخیر باشید.
captcha