«بزم اندیشه» پایگاه تبیین اصول و مبانی انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3489228
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳

«بزم اندیشه» پایگاه تبیین اصول و مبانی انقلاب اسلامی است

گروه اجتماعی:‌ سرپرست مؤسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌ها اجتماعی آستان قدس رضوی گفت:‌ نشست‌های بزم اندیشه در طول سال گذشته هر هفته با عناوین مختلف و مرتبط با نیازهای روز جامعه از سوی این مؤسسه برگزار شد و در سال جدید نیز تشکیل آن از 25 فروردین‌ماه آغاز شده است.

‌به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، علی‌اکبر عصار‌نیا، سرپرست مؤسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌ها اجتماعی آستان قدس رضوی با بیان اینکه بزم اندیشه پایگاهی برای تبیین اصول و مبانی انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: در طول سال گذشته 32 نشست با موضوعات مختلف و با محوریت تبیین مفاهیم انقلاب و مدیریت جهادی با سخنرانی اساتید برجسته کشوری برگزار شده است.
وی افزود: مجموعه برنامه‌های بزم اندیشه اهدافی چون آگاه‌سازی نسل جوان با موضوعات فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی روز از طریق دسترسی مستقیم به اساتید و صاحبنظران تراز اول ملی را دنبال می‌کند.
عصار‌نیا گفت: در نشست‌های بزم اندیشه گذشته شخصیت‌های علمی مانند آیات عظام اعرافی، رئیس مرکز جهانی علوم اسلامی، حائری‌شیرازی، عضو مجلس خبرگان رهبری، حجج‌اسلام قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور، پارسانیا، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و سیاری، فرمانده نیروی دریایی، معماریانی، کارشناس فکری و فرهنگی خراسان رضوی، محمدجواد لاریجانی، دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه، فرشته روح‌افزا، همسر شهید احمد حاتمي و رحیم‌پور‌ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به بیان شاخص‌های تاثیر‌گذار در ماندگاری انقلاب پرداخته‌اند.
وی افزود: در جلسات آموزشی و هم‌اندیشی‌های سیاسی ـ اجتماعی و اعتقادی ویژه تشکل‌ها در طول سال 94 حجج‌الاسلام ابوترابی، صفارهرندی، آقایی، میرباقری و کالب موپین، بانکی‌پور، کوشکی، محمدی و ایزدی سخنرانی کرده اند.
وی تصریح کرد: سلسله نشست‌های بزم اندیشه ویژه فعالان و نخبگان فرهنگی تدارک دیده شده است که در سال 95 نیز به صورت هفته‌ای و با محوریت زندگی به سبک جهادی برگزار خواهد شد.
عصارنیا با بیان اینکه اساس کار این مؤسسه بر حوزه جوانان شکل گرفته و تشکیل آن نیز بر اهمیت دادن به تجربه اجتماعی جوانان و آماده کردن آن‌ها برای نقش‌آفرینی اجتماعی پایه‌ریزی شده است، افزود: بیشترین موضوعات ارائه شده در نشست‌های بزم اندیشه توجه به نیازهای روز جوانان و نوجوانان در چارچوب دین بوده است.
سرپرست مؤسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌ها اجتماعی آستان قدس رضوی گفت: نشست بزم اندیشه هر هفته روزهای چهارشنبه در سالن اجتماعات مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی، واقع در خیابان شهید چمران، گلستان غربی، پلاک 90 برپا می‌شود.
captcha