آستان امامزاده سیدحمزه(ع) غبارروبی شد
کد خبر: 3524953
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰

آستان امامزاده سیدحمزه(ع) غبارروبی شد

گروه اجتماعی: همزمان با آغاز هفته دولت آستان امامزاده سیدحمزه(ع) با حضور معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی غبارروبی شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجانشرقی، امروز، دوم شهریورماه همزمان یا آغاز هفته دولت با حضور «محمدصادق پورمهدی» معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام «علی مصائبی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، آستان مقدس سیدحمزه(ع) غبارروبی شد.
 
محمدصادق پورمهدی، معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی، ظهر امروز در نخستین روز از هفته دولت، در مراسم غبارروبی از مرقد مطهر امامزاده سید حمزه(ع)، ضمن گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: متبرک شدن کارها در محلی مقدس و معنوی تأثیر مثبتی بر خدمتگزاری بیشتر به مردم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه هفته دولت در حقیقت انسجام‌بخشی برای سرلوحه قرار دادن خدمتگزاری و خدمت بی‌منت برای مردم است، افزود: پررنگ شدن نقطه امید در پیشرفت و تعادل و تحقق برنامه‌های اقتصادی، زمینه‌ساز مشارکت عمومی در عرصه‌های مختلف اجتماعی و سرمایه‌گذاری است.

پورمهدی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی این است که به‌طور مستمر و در طول سال نسبت به انتقال اقدامات انجام‌شده از سوی دولت به مردم اقدام و مردم را همواره در جریان اقدامات صورت گرفته قرار دهند تا با امیدآفرینی زمینه‌سازی مشارکت جدی در عرصه‌های مختلف را فراهم کنند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در هفته دولت بیش از 864 پروژه با اعتبار 780 میلیارد تومان افتتاح خواهد شد و اولین برنامه از دیروز در شهرستان مراغه آغاز شده است، گفت: امروز نیز با غبارروبی صحن امام‌زاده سیدحمزه(ع) این نوید را می‌دهیم که ان‌شاءالله تعمیرات صحن و فضای امام‌زاده در کمترین زمان به اتمام برسد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این فضایی که مقبره‌الشعرا و امام‌زاده در کنار هم قرار گرفته، فضایی مذهبی و فرهنگی به وجود آورده و ان‌شاءالله از این فضا به‌صورت همه‌جانبه استفاده شود.

captcha