تصویب 200 میلیون ریال بودجه برای کمک به مؤسسات قرآنی استان کرمانشاه
کد خبر: 3558442
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳

تصویب 200 میلیون ریال بودجه برای کمک به مؤسسات قرآنی استان کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس هیئت مدیره اتحادیه قرآن و عترت استان کرمانشاه از تصویب 200 میلیون ریال بودجه در شورای توسعه قرآنی استان برای کمک به مؤسسات قرآنی این استان خبر داد.

حجت محمودی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه قرآن و عترت استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، در تشریح عملکرد یکساله اتحادیه قرآن و عترت کرمانشاه، به افزایش مؤسسات از 11 مؤسسه به 64 مؤسسه قرآن در سطح استان خبر داد.
وی در ادامه به تشکیل جلسات هیئت مدیره، ماهانه به‌صورت منظم و انعقاد تفاهم‌نامه با بهزیستی درخصوص تأسیس مهد کودک با رویکرد قرآنی اشاره کرد.
محمودی اظهار کرد: تفاهم‌نامه با شهرداری درباره محول کردن کارهای فرهنگی و قرآنی به مؤسسات و نمایش فیلم حضرت رسول(ص) با همکاری حوزه هنری و پذیرایی از 700 نفر از فعالان مؤسسات قرآنی از جمله این فعالیت‌ها است.
رئیس هیئت مدیره اتحادیه قرآن و عترت استان کرمانشاه در ادامه تشریح عملکرد یکساله اتحادیه قرآن و عترت استان، به نمایش فیلم شاهزاده روم با همکاری حوزه هنری و پذیرایی از 940 نفر از قرآن آموزان خردسال و نوجوان مؤسسات خبر داد و گفت: تهیه بن کتاب برای مؤسسات در نمایشگاه کتاب استان و برگزاری نشست تخصصی قرآن و سبک زندگی جزء برنامه‌های جنبی نمایشگاه کتاب باحضور مدیران مؤسسات بوده است.
وی به تصویب 200 میلیون ریال بودجه در جلسه شورای توسعه قرآنی استان برای کمک به مؤسسات خبر داد و افزود: از جمله فعالیت‌های اتحادیه قرآن و عترت استان کرمانشاه در طول یکسال دیدار و سرکشی از خانواده شهدای مدافع حرم توسط هیئت مدیره اتحادیه و همکاری در برگزاری هفته قرآن و عترت استان بوده است.
محمودی تصریح کرد: برگزاری تجلیل از فعالان قرآنی استان همچنین برپایی چندین نشست هم‌اندیشی با هیئت مدیره و مدیران مؤسسات قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی به‌منظور ادغام دو اتحادیه از دیگر این فعالیت‌ها است.
رئیس هیئت مدیره اتحادیه قرآن و عترت استان کرمانشاه در پایان به پرداخت وام قرض‌الحسنه بانک رسالت به 37 نفر از اعضای فعال مؤسسات قرآنی، برگزاری طرح هر مؤسسه یک خیمه نیم سوخته برای ایام محرم و تصویب طرح زیارت عتبات عالیات برای مدیران مؤسسات قرآنی در مجمع عادی سالیانه باحضور حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه کشوری از منابع قرض‌الحسنه در راستای عملکرد یکساله اتحادیه قرآن و عترت استان کرمانشاه اشاره کرد.
captcha