مهلت ارسال آثار به جشنواره «ققنوس» تا 20 بهمن‌ماه تمدید شد
کد خبر: 3563525
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳

مهلت ارسال آثار به جشنواره «ققنوس» تا 20 بهمن‌ماه تمدید شد

گروه فرهنگی: مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: به‌دلیل استقبال دانشجویان، مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره دانشجویی، فرهنگی و هنری «ققنوس» تا 20 بهمن‌ماه تمدید شد.

رضا سالاری، مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن( ایکنا) از سیستان و بلوچستان، گفت: به‌دلیل استقبال دانشجویان، مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره دانشجویی، فرهنگی و هنری « ققنوس» تا 20 بهمن‌ماه تمدید شد.
وی بیان کرد: این جشنواره ویژه دانشجویان است که با هدف معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های هنری و شکوفایی استعدادهای هنری دانشجویان انقلابی با استفاده از بستر بسیج دانشجویی در راستای تأثیر گذاری بر فضای فرهنگی هنری جامعه برگزار می‌شود.
مسؤول فرهنگی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان افزود: این جشنواره در قالب‌های ادبیات ( شعر و داستان کوتاه)، تئاتر ( نمایشنامه‌نویسی، استنداپ کمدی و نمایش خیابانی)، فیلم، موسیقی و هنرهای تجسمی ( خوشنویسی، عکس، پوستر و کاریکاتور) برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی، عدالت اجتماعی، دانشگاه اسلامی، ایران پایگاه تمدن اسلامی و مطالبات صنفی دانشجویی، موضوعات این جشنواره را تشکیل می‌دهد.
سالاری اظهار کرد: دانشجویان علاقمند به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی زاهدان، انتهای بلوار بزرگمهر، روبروی دهکده المپیک ارسال کرده و یا به دفاتر پایگاه‌های بسیج دانشجویی تحویل دهند.
captcha