راهنمایان گردشگری دنیا به ديار خواجه راز آمدند
کد خبر: 3569816
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹

راهنمایان گردشگری دنیا به ديار خواجه راز آمدند

گروه اجتماعی: 270 نفر از اعضای فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری برای سفری دو روزه به شیراز آمدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، امیر سبوكی، مسئول انجمن راهنمایان گردشگری استان فارس عصر دیروز، 13 بهمن و در حاشیه سفر اعضای كنوانسیون راهنمایان گردشگری به شیراز در جمع خبرنگاران با بیان اینكه تعدادی از اعضای فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری، برای سفری دو روزه به شیراز سفر كردند، گفت: این گروه متشكل از تعداد 270 راهنمای گردشگری از 40 كشور جهان است.

وی با یادآوری اینكه این افراد با هدف شركت در نشست دوسالانه فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری به ایران و تهران سفر كرده بودند، گفت: در برنامه سفر دو روزه این هیئت، بازدید از برخی اماكن تاریخی و گردشگری پیش‌بینی شده است.

سبوكی با بیان اینكه دیدار با مسئولان استان، بازدید از مجموعه زندیه، آرامگاه حافظ، مجموع جهانی تخت‌جمشید و پاسارگاد و نقش رستم و ... از برنامه‌های پیش‌بینی شده است، گفت: یكی از اهداف ما برای میزبانی راهنمایان گردشگری، معرفی هرچه بهتر شیراز و ظرفیت‌های آن است.

مصیب امیری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس نیز حضور راهنمایان گردشگری در شیراز را زمینه‌ساز معرفی هرچه بهتر و مطلوب‌تر توانمندی‌های گردشگری فارس و شیراز دانست.

وی گفت: برای دستیابی به توسعه منطقی و مناسب در حوزه گردشگری باید بازاریابی و معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری در دستور كار باشد.

captcha