محقق نشدن انتظارات اداره امور قرآنی کهگیلویه و بویراحمد از همایش خیرین
کد خبر: 3573104
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵

محقق نشدن انتظارات اداره امور قرآنی کهگیلویه و بویراحمد از همایش خیرین

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به استقبال ضعیف از همایش خیرین استانی که با حضور قره شیخ‌لو، رئیس سازمان دارالقرآن برگزار شد، گفت: انتظار بیشتری از خیرین در حوزه قرآن داشته‌ایم.

حسین علی‌نسب، رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به استقبال ضعیف از همایش خیرین استانی که با حضور قره شیخ‌لو، رییس سازمان دارالقرآن برگزار شد، اظهار کرد: انتظار بیشتری از خیرین در حوزه قرآن داشته‌ایم.
وی در ادامه افزود: تنها 20 میلیون تومان و 3 هزار جلد قرآن در این همایش جمع‌آوری شد، ضمن اینکه قول‌ها و وعده‌هایی مبنی بر کمک مالی و تجهیزات قرآنی شده است، پیش‌بینی و انتظار ما در حد 400 تا 500 میلیون تومان از این همایش بوده است.
رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خویش از اعزام 10 کارشناس و رابط قرآنی از این استان فردا، یکشنبه، 24 بهمن‌ماه به تهران جهت گذراندن دوره آموزشی با حضور اساتید ملی خبر داد.
علی‌نسب برگزاری محافل انس با قرآن در مدارس و مساجد، تجلیل از فعالان قرآنی و راه‌اندازی کرسی تلاوت قرآن به‌صورت هفتگی در صورت تامین اعتبار را از برنامه‌های اجرایی تا پایان سال‌جاری اعلام کرد.
captcha