رقابت 2028 دانش‌آموز قرآنی در بهمئی
کد خبر: 3576365
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰

رقابت 2028 دانش‌آموز قرآنی در بهمئی

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس آموزش و پرورش بهمئی گفت: شهرستان بهمئی در نیمه دوم اسفندماه، میزبان 2028 دانش‌آموز برگزیده قرآنی استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، مسيح دموري‌نژاد، دبیر اجرایی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش‌آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد امروز، دوم اسفندماه در نشست خبري اظهار کرد: در این مسابقات، دانش‌آموزان برگزیده قرآنی ۱۳ شهرستان و منطقه استان در بخش پسران در ۱۴ رشته و در بخش دختران در 12 به رقابت خواهند پرداخت.
وی بیان کرد: مسابقات در چهار سطح آموزشگاهی، شهرستانی و منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار و از هر شهرستان ۷۲ دانش‌آموز دختر و ۸۴ دانش‌آموز پسر و در مجموع  ۱۵۶ دانش‌آموز به مرحله استانی راه مي‌يابند.
رییس آموزش و پرورش بهمئي در ادامه اضافه کرد: همچنین بيش از۲۰۰ عامل اجرایی در قالب کمیته‌های مختلف، مسئولیت برگزاری این مسابقات را برعهده دارند و مسابقات به مدت یک هفته برگزار می‌شود.
دموري‌نژاد با بيان اينكه در این مسابقات ۴۶۸ دانش‌آموز در مرحله استانی برگزیده و تجلیل می‌شوند، تصریح کرد: دانش‌آموزان منتخب این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت، اذان، مداحی، تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و احکام و انشاء نماز به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.
همچنین، نورمحمد بزمه، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بهمئی نیز مراسم استقبال و حضور در گلزار شهدای گمنام شهرستان، مراسم افتتاحیه و اختتامیه مسابقات و معرفی برگزیدگان و برنامه‌های فرهنگی از جمله بازدید از اماکن مذهبی و تفریحی را از مهم‌ترین برنامه‌های این دوره از مسابقات عنوان کرد.
captcha