روزشمار هفته هنر انقلاب اسلامی در البرز
کد خبر: 3587876
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵

روزشمار هفته هنر انقلاب اسلامی در البرز

گروه فرهنگی: رئیس حوزه هنری استان البرز با گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی از آغاز ویژه‌برنامه‌های حوزه هنری استان البرز با محوریت هنر انقلاب اسلامی خبر داد.

اسماعیل آجرلو، رئیس حوزه هنری البرز در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهار کرد: رویکرد ما در هفته هنر انقلاب اسلامی تبیین پیام انقلاب اسلامی به شیوه‌ای بی‌بدیل و نو است و این مهم جز با هنر متعهد و تاثیرگذاری هنرمندان استان امکان پذیر نیست.
وی با تأکید ویژه بر مقام والای شهید سید مرتضی آوینی، افزود: هنرمندان انقلابی همیشه جایگاه خود را میان مردم به روشنی و بزرگواری حفظ کرده‌اند و آثارشان همواره در دل مردم جای داشته است. هنرمندان انقلابی چون سید مرتضی آوینی، فرج اله سلحشور،حاتمی کیا  و... که در زمینه نشر معارف انقلابی هنر در بین مردم شناخته شده‌اند و ستایش همگان را برانگیخته‌اند.
 این مسئول بیان کرد: ضمناً این روزها شاهد رویش‌های جدیدی در عرصه هنر انقلابی هستیم که در استان البرز نیز قابل مشاهده بوده و باید مورد حمایت قرار گیرد.
آجرلو در ادامه به تنوع برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در سال 96 اشاره کرد و گفت: به همت همکارانم در دفاتر مختلف هنری، برنامه‌های مفید و تاثیرگذاری را برای عمق بخشیدن و گسترش هنر انقلاب اسلامی در استان البرز تدارک دیده‌ایم.
وی با اشاره به اعلام جدول ویژه برنامه‌های حوزه هنری استان البرز در گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی، ابراز کرد: حوزه هنری البرز از همه هنرمندان و علاقمندان به برنامه‌های فرهنگی و هنری برای شرکت در این برنامه‌ها دعوت به عمل می‌آورد.
captcha