فرهنگ هرگز تعدیل‌پذیر نیست
کد خبر: 3589160
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
شیروانی:

فرهنگ هرگز تعدیل‌پذیر نیست

گروه فرهنگی: رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه فرهنگ هرگز تعدیل‌پذیر نیست، اظهار کرد: مبادا از هویت خود که ریشه در فرهنگ و هنر دارد دور شویم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الله شیروانی، رئیس حوزه هنری استان، صبح امروز 23 فروردین‌ماه در دیدار نماینده ولی فقیه در استان با هنرمندان چهارمحال و بختیاری که با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و هنری و هنرمندان استان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با تبریک هفته هنر انقلاب اسلامی، گفت: برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات، عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری ویژه‌برنامه جشن انقلاب، معرفی چند کتاب جدید، اکران فیلم‌های جشنواره رویش، نشست خوانش کتاب و دیدار با خانواده‌های شهدا از شاخص‌ترین برنامه‌های برگزارشده در هفته انقلاب چهارمحال و بختیاری بود.
وی با بیان اینکه هنر و فرهنگ نیازمند کمک است، افزود: برخی نگرانی‌ها وجود دارد که با ایجاد شعارزدگی اسم اقتصاد ما را از فرهنگ دور کند.
رئیس حوزه هنری استان اظهار کرد: امیدواریم با توجه و عنایت مسئولان به اقتصاد فرهنگی نیز توجه جدی داشته باشیم.
شیروانی با تأکید بر اینکه فرهنگ هرگز تعدیل‌پذیر نیست، اظهار کرد: مبادا از هویت خود که ریشه در فرهنگ و هنر دارد دور شویم.
رئیس حوزه هنری استان تصریح کرد: حوزه هنری و هنرمندان متعهد استان همواره در خدمت توسعه کشور هستند و در تلاش‌اند تا نام کشور بلندآوازه و اسلام پایدار بماند.
captcha