10 اردیبهشت؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در کلاس‌های تابستانه موسسه نسیم وحی شهرکرد
کد خبر: 3593300
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
داوری خبر داد:

10 اردیبهشت؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در کلاس‌های تابستانه موسسه نسیم وحی شهرکرد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر موسسه قرآن و عترت نسیم وحی شهرکرد گفت: مهلت ثبت‌نام در کلاس‌های قرآن تابستانه این موسسه تا 10 اردیبهشت‌ماه خواهد بود.

مسعود داوری، مدیر موسسه قرآن و عترت نسیم وحی شهرکرد، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: کلاس‌های تابستانه موسسه نسیم وحی شهرکرد از شنبه 20 خردادماه سال جاری آغاز می‌شوند.
وی با اشاره به برنامه‌های آموزشی در نظر گرفته شده برای ترم تابستان سال جاری این موسسه، افزود: دوره آموزشی تدبر جزء 30، دوره آموزشی تدبر جزء 29، دوره آموزشی تدبر جزء 26، تفسیر موضوعی نهج‌البلاغه، ادامه دوره آموزشی سطح 3 فصیح خوانی و سطح 4 قرآن کریم (علوم و فنون قرائت پایه، گرایش تدویر و تحقیق)، دوره آموزش حفظ قرآن کریم برای خواهران و برادران، ادامه برگزاری دوره های آموزشی طرح تلاوت (گروه‌های ابرار- ملکوت - ملی)، جلسه آموزش قرآن به روش سنتی و مسجدی از شاخص‌ترین دوره‌هایی است که تابستان سال جاری در موسسه نسیم وحی شهرکرد برگزار می‌شود.
داوری با اشاره به برگزاری دوره آموزشی تدبر سوره مبارکه شعراء برای اولین بار در استان، اظهار کرد: پس از پایان کلاس‌های تدبر سوره مبارکه عنکبوت، تدبر سوره مبارکه شعرا در دوره تابستانه برگزار خواهد شد.
مدیر موسسه قرآن و عترت نسیم وحی شهرکرد تصریح کرد: جلسه ای با عنوان بهره هائی از کلام وحی، مبتنی بر رفع اشکالات صوت، لحن و تجوید قاریان و نیز بررسی آیات تلاوت شده از نگاه تربیتی یا تفسیر و تدبری با حضور عموم مردم و به صورت رایگان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری این جلسات در موسسه نسیم وحی شهرکرد واقع در شهرکرد، خیابان مولوی، روبروی کوچه 56 حد فاصل شهرداری و مخابرات، گفت: علاقمندان برای ثبت‌نام در کلاس ها می توانند به موسسه مراجعه یا با شماره 03832240529 تماس حاصل نمایند.

captcha