برگزاری دوره آموزشی تخصصی صوت و لحن قرآن ویژه بانوان در شیراز
کد خبر: 3594389
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
موسوی خبر داد:

برگزاری دوره آموزشی تخصصی صوت و لحن قرآن ویژه بانوان در شیراز

گروه فعالیت‌های قرآنی: سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری دوره آموزشی تخصصی صوت و لحن ویژه بانوان در شیراز خبر داد.

سیدحمید موسوی، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، از برگزاری دوره آموزشی تخصصی صوت و لحن ویژه بانوان در شیراز خبر داد و گفت: این دوره با تدریس مرضیه فیروززاده، قاری برجسته استان فارس و كشور برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینكه در این دوره 15 نفر از بانوان حضور دارند، گفت: این دوره آموزشی تنها كارگاه آموزشی تخصصی بانوان در مركز استان فارس است كه در اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان برگزار خواهد شد.

موسوی اظهار كرد: این دوره آموزش تخصصی روزهای چهارشنبه هر هفته به مدت چهار ساعت برگزار می‌شود که کلیه شرکت‌کنندگان نیز همگی حافظ 20 جزء و کل قرآن کریم هستند.

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در پایان یادآور شد كه این کارگاه آموزشی در ادامه کلاس‌های سال گذشته بوده كه با حضور 30 نفر به‌مدت شش‌ماه برگزارشد و با برگزاری آزمون نهایی از دروس تجوید و صوت و لحن مقدماتی 15 نفر مجوز حضور در دوره دوم را دریافت كردند.

captcha