برگزاری دوره آموزشی تدبر در سوره شعرا در موسسه نسیم وحی شهرکرد
کد خبر: 3601474
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸
داوری خبرداد:

برگزاری دوره آموزشی تدبر در سوره شعرا در موسسه نسیم وحی شهرکرد

گروه فعالیت های قرآنی: مدیر موسسه قرآن و عترت نسیم وحی شهرکرد از برگزاری دوره آموزشی تدبر سوره شعرا برای اولین بار در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

مسعود داوری، مدیر موسسه قرآن و عترت نسیم وحی شهرکرد، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر گفت: این دوره روزهای پنج‌شنبه از ساعت 8 صبح و شنبه‌ها عصر از ساعت 16 برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این جلسات در موسسه قرآن و عترت نسیم وحی شهرکرد برگزار می شود، اظهار کرد: آموزش صحیح قرائت قرآن، برپائی دوره‌های حفظ قرآن کریم، آموزش سطوح مختلف ترجمه و مفاهیم قرآن و آموزش تفسیر موضوعی نهج‌البلاغه از شاخص ترین دوره‌هایی است که در موسسه نسیم وحی شهرکرد برگزار می شود.
داوری با اشاره به اینکه مدت‌زمان کوتاهی از تأسیس مؤسسه می‌گذرد، افزود: برگزاری بیش از 100 دوره تدبر در محدوده 10 جزء آخر قرآن، برپائی چندین جلسه یا دوره‌های تدبر سوره‌ای به درخواستِ ادارات، نهادها، سازمان‌های دولتی و مجامع علمی، بیش از 40 دوره آموزش‌های روخوانی، تجوید و قرائت تحقیقی جهت خواهران و برادران ازجمله توفیقات این موسسه است.
مدیر موسسه نسیم وحی شهرکرد خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به موسسه نسیم وحی شهرکرد، واقع در شهرکرد، خیابان مولوی، روبروی کوچه ۵۶ حدفاصل شهرداری و مخابرات مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن  ۰۳۸۳۲۲۴۰۵۲۹ تماس بگیرند.
captcha