فعالیت مؤسسه قرآنی شهید جاکیان بهمئی در خانه شخصی/ لزوم حضور چهره‌های قرآنی
کد خبر: 3606021
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸

فعالیت مؤسسه قرآنی شهید جاکیان بهمئی در خانه شخصی/ لزوم حضور چهره‌های قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر مؤسسه قرآنی شهید جاکیان بهمئی مهم‌ترین مشکل این مؤسسه را نبود فضا و مکان برشمرد و عنوان کرد: خانه شخصی‌ام در اختیار فعالیت مؤسسه است.

مجید باقریان، مدیر سابق فرهنگی دانشگاه یاسوج در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مؤسسه قرآنی شهید جاکیان بهمئی از سال 1388 تحت پوشش تبلیغات اسلامی در همه گروه‌های سنی در بخش خواهران و برادران ایجاد شده است.
وی کلاس‌های روخوانی، روانخوانی، مفاهیم قرآن و محافل انس با قرآن در شهرستان و شهرهای تابعه از جمله دیشموک و دهدشت را از برنامه‌های اجرایی مؤسسه اعلام کرد.
مدیرکل تحول اداری استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزاری دوره‌های آموزشی و مسابقه ویژه از مفاهیم قرآن را از برنامه‌های پیش رو این مؤسسه ذکر کرد.
باقریان یکی از عوامل بازدارنده در هر تخلفی را گرایش به قرآن بیان کرد و یادآور شد: به طور مثال قرآن‌آموزان در مسائل علمی و اجتماعی پیشرو هستند.
وی حضور چهره‌های قرآنی در مدارس و مؤسسات قرآنی را راهکار ترویج قرآن خواند و تصریح کرد: شهرداری و دستگاه‌های دولتی نیز می‌توانند امکانات خویش را در اختیار مؤسسات بگذارند و این راهکار خروج از مشکلات قرآنی است.
مدیر مؤسسه قرآنی شهید جاکیان بهمئی مهم‌ترین مشکل این مؤسسه را نبود فضا و مکان دانست و اظهار کرد: خانه شخصی‌ام در اختیار فعالیت مؤسسه است و تاکنون خیر قرآنی در شهرستان پیدا نشده است.
captcha