اجرای طرح «همراه با قرآن» در پارک شهدای گمنام بهمئی
کد خبر: 3606732
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

اجرای طرح «همراه با قرآن» در پارک شهدای گمنام بهمئی

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر مؤسسه قرآنی محمدامین بهمئی اجرای طرح همراه با قرآن در پارک شهدای گمنام این شهرستان را از برنامه‌های اجرایی آینده مؤسسه بیان کرد.

سهراب فلسفی‌زاده، مدیر مؤسسه قرآنی محمد امین شهرستان بهمئی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: این مؤسسه سال 1393 تحت پوشش تبلیغات اسلامی در همه رده‌های سنی مختص بانوان و آقایان تاسیس شده است.
وی روخوانی، روانخوانی، تجوید، صوت و لحن، برگزاری محافل قرآنی در مساجد روستاها و شهرهای این شهرستان و برگزاری آزمون مفاهیم قرآنی را از برنامه‌های اجرایی در این مؤسسه عنوان کرد.
مدیر مؤسسه قرآنی محمد امین شهرستان بهمئی جزءخوانی قرآن، آموزش کارکنان ادارات و آموزش قرآن ویژه دختران در مسجد امام حسین(ع) لیکک را از کلاس‌های در حال برگزاری همزمان با ماه مبارک رمضان ذکر کرد.
فلسفی‌زاده اجرای طرح اوقات فراغت کمیته امداد طی تابستان را از سایر برنامه‌های پیش رو برشمرد و عنوان کرد: این طرح سال گذشته با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است.
وی اجرای طرح تجوید 1 تا 3 و راه‌اندازی مهد قرآنی در مهرماه را از دیگر اقدامات پیش رو مؤسسه اعلام کرد و یادآور شد: کمبود اعتبار مهم‌ترین مشکل این مؤسسه است، ضمن اینکه خیر قرآنی در بهمئی وجود ندارد.
مدیر مؤسسه قرآنی محمد امین شهرستان بهمئی در بخش دیگری از اظهارات خویش استقبال از بخش حفظ قرآن را در این شهرستان ضعیف خواند و ابراز کرد: در بخش قرائت استعداد فوق العاده‌ای در بهمئی نمایان است.
فلسفی‌زاده مدیریت واحد فعالیت‌های قرآنی را راهکار خروج از مسائل قرآنی بیان کرد و افزود: پراکندگی آموزش قرآن مفید نیست و سوری‌سازی صورت می‌گیرد، ضمن اینکه دعوت از اساتید برجسته و خبره در ترویج قرآن بسیار مؤثر است.
captcha