احداث 440 مسکن برای مددجویان کمیته امداد لرستان در قالب طرح «رضوان»
کد خبر: 3611884
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷

احداث 440 مسکن برای مددجویان کمیته امداد لرستان در قالب طرح «رضوان»

گروه اجتماعی: مدیر تأمین مسکن و امور ساختمان کمیته امداد لرستان با اشاره به کمک پنج میلیارد و 100 میلیون ریالی خیران در قالب طرح «رضوان» برای ساخت مسکن نیازمندان، گفت: امسال 442 واحد مسکونی برای مددجویان شهری و روستایی خریداری و یا احداث می‎شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، منوچهر ماهرو بختیاری، مدیر تامین مسکن و امور ساختمان کمیته امداد استان لرستان امروز، 31 خردادماه در جمع خبرنگاران با بیان این‌که سال گذشته 504  واحد مسکونی برای مددجویان شهری و روستایی احداث و یا خریداری شده است، گفت: سال 95 بیش‌ از 91 میلیارد ریال برای خرید و احداث مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.
وی با بیان این‌که طرح رضوان با هدف کمک به تامین مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، اجرا می‌شود، افزود: خیران استان لرستان طی سال ۹۵ در قالب طرح رضوان بیش‌از پنج میلیارد و 100 میلیون ریال  به مسکن نیازمندان کمک کرده‌اند.
ماهروبختیاری با اشاره به این‌که ارتقاء سطح کیفی ساختمان‌ها، رعایت اصول فنی، طراحی مناسب و نظارت دقیق بر مراحل ساخت منازل مددجویی از اولویت‌های مهم حوزه مسکن کمیته امداد است، اظهار کرد: ایجاد سرپناه و ساخت مسکن برای مددجویان یکی‌از مهم‌ترین دغدغه‌های این نهاد است و همواره کمیته امداد تلاش دارد برای مددجویانی که فاقد مسکن و یا دارای مسکن نامناسب هستند از این خدمات استفاده کند.
وی با اشاره به این‌که پیش‌بینی می‌شود امسال 310 واحد مسکونی برای مددجویان شهری و 132 واحد مسکونی نیز برای مددجویان روستایی خریداری و یا احداث شود، اضافه کرد: برای خرید و احداث مسکن مددجویان شهری 65 میلیارد و 500 میلیون ریال برای احداث مسکن مددجویان روستایی بیش‌از  18 میلیارد و 700 میلیون ریال هزینه خواهد شد.
captcha