طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بهمئی اجرا شد
کد خبر: 3638769
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴

طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بهمئی اجرا شد

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامي بهمئی از اجراي طرح ارتقای امنيت اجتماعي در اين شهرستان طي هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از پایگاه خبری پليس، محمود عدالت‌پرور، فرمانده انتظامي بهمئی امروز، 14 شهریورماه بيان داشت: ماموران انتظامي شهرستان ضمن هماهنگی با مقامات قضایی، در پي اجراي طرح ارتقای امنيت اجتماعي مراتب را با انجام اقدامات تخصصي و شناسايي مناطق آلوده به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.
وي افزود: ماموران انتظامي این شهرستان پس از اقداماتي مجزا، 62 نفر را به اتهامات مختلف و تحت تعقیب دستگاه قضایی و پلیس بودند را شناسايي و دستگير کردند.
فرمانده انتظامي بهمئی با اشاره به نتايج اين طرح، افزود: در اين طرح که با بسيج تمامی امکانات و نيروها به مرحله اجرا گذاشته شده است چندین دستگاه خودرو و موتورسيکلت توقیف و روانه پارکینگ و مقادیری مواد مخدر کشف شد.
عدالت‌پرور با اشاره به استمرار طرح مذکور در روزهاي آتي و معرفي متخلفان به مرجع قضايي، تصریح کرد: وظيفه پليس حفاظت و حمايت از شهروندان است و يکي از اصلي‌ترين بخش‌هاي فعاليت پليس برخورد با مجرم و جرم است که با همکاري خوب دستگاه قضائي احکام خوبي براي متخلفان صادر شده که در کاهش تخلفات و جرائم بسيار تاثير گذار است.
وی خاطرنشان کرد: در اجراي اين طرح عوامل اجرايي از ابتداي شب و همزمان با حضور مردم در پارك‌ها و بوستان‌ها حضور يافته و با هرگونه سلب آسايش و آرامش شهروندان و ايجاد مزاحمت برخورد خواهند كرد.
فرمانده انتظامي بهمئی ضمن تأکيد بر استمرار طرح‌هاي پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز در سطح شهرستان و مقابله جدي و قانوني با مجرمان و متخلفان، یادآور شد: پل ارتباطي بين پليس و شهروندان و مردم استان تلفن فوريت‌هاي پليسي 110 است و شهروندان مي‌توانند با تعامل و همکاري بيش از پيش در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه بي نظمي اجتماعي و تهيه و توزيع مشروبات الکلي، مواد مخدر و ديگر اقلام قاچاق از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع، تا در اسرع وقت نسبت به شناسايي جرم و دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود. 
captcha