ثبت‌نام حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان زنجان تا اول مهرماه ادامه دارد
کد خبر: 3640553
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

ثبت‌نام حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان زنجان تا اول مهرماه ادامه دارد

گروه اجتماعی: رئیس حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان زنجان از مهلت ثبت‌نام این دانشگاه تا اول مهرماه خبر داد.

حجت‌الاسلام سعید احمدی، رئیس حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: دوره تحصیلی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان از سال 91 در زنجان دایر شده که امسال نظام جدید این دوره اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدی تصریح کرد: دوره عمومی یک ساله در سه سرفصل جهاد اکبر، نظام اندیشه اسلام و رسالت الهی دانشجوی تراز انقلاب برگزار می‌شود که بعد از آن دانشجویانی که این دوره را با موفقیت طی کرده باشند در پودمان‌های تخصصی شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به مباحث ارائه شده در پودمان‌های تخصصی افزود: تفسیر قرآن، تدبر در قرآن و قرآن‌شناسی، عرفان‌های نوظهور و نظام سیاسی از جمله سرفصل‌هایی است که طی دوره دو ساله به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

رئیس حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان زنجان با اشاره به اینکه بعد از اتمام این دوره یک ساله گواهی‌نامه دوره از طرف دفتر مقام معظم رهبری اعطا می‌شود، گفت: حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان رویکرد مدرک‌گرایی ندارد بلکه در راستای افزایش دانش افرادی است که دغدغه اعتقادی و عقلانی در زمینه معارف دینی دارند.

حجت‌الاسلام احمدی گفت: بابت این دوره‌ها هیچ هزینه‌ای از دانشجو دریافت نمی‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند تا آخر شهریور ماه به سایت www.hodat.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند و یا با شماره 33054276 و 09198501419 تماس بگیرند.

captcha