برگزاری پیاده‌روی 10 هزار نفری «جاماندگان کربلا» در بهمئی
کد خبر: 3660994
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳

برگزاری پیاده‌روی 10 هزار نفری «جاماندگان کربلا» در بهمئی

گروه معارف: سرپرست اوقاف و امور خیریه بهمئی عنوان کرد: جاماندگان کربلا با پیش‌بینی 10 هزار نفر مسیر مرکزی شهر لیکک تا بقعه امامزاده بابا احمد(ع) به مساحت 17 کیلومتر را پیاده‌روی می‌کنند.

حجت‌الاسلام قاسم مؤمن‌شاد، سرپرست اوقاف و امور خیریه بهمئی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اربعین حسینی فرصتی مناسب برای به تصویر کشیدن قدرت و عظمت شیعیان و خنثی کننده نقشه‌های شوم دشمنان اسلام و مسلمانان است.
وی با بیان اینکه جاماندگان کربلا با پیش‌بینی 10 هزار نفر مسیر مرکزی شهر لیکک تا بقعه امامزاده بابا احمد(ع) به مساحت 17 کیلومتر را پیاده‌روی می‌کنند، برپایی 12 موکب و ایستگاه صلواتی، تهیه 10 هزار پرس غذای گرم از سوی مردم روستای بابااحمد(ع)، سخنرانی مدیرکل اوقاف، مداحی، زیارت اربعین، اقامه نماز جماعت در جوار بقعه امامزاده و آماده‌سازی 5 دستگاه اتوبوس را از اقدامات اجرایی این مراسم بزرگ اعلام کرد.
سرپرست اوقاف و امور خیریه بهمئی با اشاره به اینکه این مراسم با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان و نیروهای نظامی جهت ایجاد امنیت برگزار خواهد شد، ابراز کرد: پیاده‌روی جاماندگان کربلا توسط مستندسازان اعزامی از شبکه دنا برای پخش از تلویزیون پوشش داده می‌شود.
حجت‌الاسلام مؤمن‌شاد در ادامه یادآور شد: از عموم مردم ولایتمدار بهمئی برای شرکت در این مراسم ساعت 7 صبح پنج‌شنبه دعوت بعمل می‌آید.
captcha