پوشش انتظامی زوار اربعین تا بازگشت کامل زائران در کرمانشاه
کد خبر: 3661536
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵

پوشش انتظامی زوار اربعین تا بازگشت کامل زائران در کرمانشاه

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پوشش انتظامی زائران اربعین حسینی تا بازگشت کامل هموطنان از عراق کماکان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار منوچهر امان‌اللهی در جلسه قرارگاه اربعین استان، گفت: از زمان آغاز پیاده روی اربعین، ماموران انتظامی استان به منظو برقراری نظم و امنیت در آماده باش هستند.
وی با بیان اینکه تاکنون تردد زائران اربعین حسینی در استان کرمانشاه بدون هیچ مشکلی انجام شده است، افزود: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که نظم و امنیت در زمان بازگشت زائران از کشور عراق نیز برقرار باشد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به تلاش شبانه روزی ماموران پلیس راه اظهار کرد: پوشش کامل انتظامی در سطح جاده‌های استان برقرار است.
سردار امان‌اللهی تصریح کرد: گشت‌های پلیس راه در تمام نقاط حادثه خیز حضوری پر رنگ دارند تا زائران سید و سالار شهیدان، سفری امن را تجربه کنند.
وی بر پوشش کامل انتظامی نقاط تجمع زائران در استان تأکید کرد و گفت: از ابتدای آغاز پیاده روی اربعین، مأموران انتظامی استان در کنار موکب‌ها و مکان‌های اسکان زائران حضوری پر رنگ دارند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تأکید کرد: تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا خادمان خوبی برای زائران اربعین باشیم.
سردار امان‌اللهی عنوان کرد: باتوجه به خستگی زائران در زمان بازگشت به آنان توصیه می‌شود که از رانندگی شتاب زده در طول مسیر خودداری کنند.
وی با تأکید بر اینکه باید پس از هر ۲ ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کرد، گفت: زائران در طول مسیر در مکان‌هایی که برای آنان در نظر گرفته شده است، توقف و استراحت کنند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از رانندگان خواست که به هیچ عنوان در حالت خستگی و خواب آلودگی وسایل نقلیه را هدایت نکنند.
captcha