زنجانی‌ها 120 میلیون تومان کمک دارویی به پیاده‌روی اربعین داشتند
کد خبر: 3662655
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
شهامی:

زنجانی‌ها 120 میلیون تومان کمک دارویی به پیاده‌روی اربعین داشتند

گروه اجتماعی: مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: داروهای ارسال شده برای زائران حسینی در پیاده روی اربعین امسال، اهدایی مردم و داروخانه‌های شهر و کمک خیرین بوده که مبلغ این داروها 120 میلیبون تومان برآورد شد.

مجتبی شهامی، مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، به حضور داوطلبانه کادر پزشکی استان زنجان در خدمات‌دهی به زوار امام حسین (ع) در پیاده‌روی اربعین امسال اشاره و اظهار کرد: حضور کادر پزشکی استان زنجان کاملا خودجوش و داوطلبانه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان و بازنشستگان سپاه پاسداران بوده است.

شهامی تصریح کرد: کاروان پزشکی استان امسال شامل 7 پزشک، 28 پرستار و بهیار، 4 بهداشت‌یار و 6 تنکسین دارویی بودند که در شهرهای سامرا، نجف اشرف، کوفه و حیدریه به زائران حسینی خدمات ارائه می‌دادند.

وی افزود: با توجه به ازدحام در مسیرها و ترافیک شدید در تردد، تلاش کادرپزشکی در این بود که بیماران در همان درمانگاه‌هایی که به آن مراجعه کردند مداوا شده و تا حد امکان از اعزام خودداری شود.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه امسال علاوه بر مریض‌های سرپایی، سکته قلبی، سوختگی، شکستگی‌های کتف و دست و پا نیز مورد درمان قرار گرفتند، تاکید کرد: داروهای ارسال شده برای زائران حسینی در پیاده روی اربعین، اهدایی مردم و داروخانه‌های شهر و کمک خیرین بوده که مبلغ این داروها 120 میلیبون تومان برآورد شد.

captcha