اجرای طرح «انشاء وقف» ویژه قرآن‌آموزان شمال غرب تهران
کد خبر: 3662721
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
پزشکی خبر داد:

اجرای طرح «انشاء وقف» ویژه قرآن‌آموزان شمال غرب تهران

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شمال غرب تهران از اجرای طرح «انشاء وقف» ویژه قرآن‌آموزان این منطقه خبر داد.

اجرای طرح «انشاء وقف» ویژه قرآن‌آموزان شمال غرب تهران
بهمن پزشکی، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شمال غرب تهران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از اجرای طرح «انشاء وقف» ویژه قرآن‌آموزان این منطقه طی هفته آتی خبر داد.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شمال غرب تهران ادامه داد: با توجه به اینکه هفته آتی به عنوان هفته وقف نام‌گذاری شده است و جهت نهادینه کردن فرهنگ این امر نیک در میان قرآن‌آموزان و خانواده‌های ایشان اقدام به اجرای طرح انشاء وقف در میان این عزیزان خواهد شد.

پزشکی با بیان اینکه طی اجرای این طرح، مربیان قرآنی انواع وقف را برای قرآن‌آموزان تشریح و تبیین می‌کنند، تصریح کرد: پس از آموزش مفاهیم مربوط به فرهنگ وقف و انواع آن نیز قرآن‌آموزان در رابطه با آموخته‌های خود اقدام به نوشتن انشا و ارائه آن به مربیان خواهند کرد.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شمال غرب تهران اظهار کرد: پس از ارزیابی انشای قرآن‌آموزان توسط مربیان، به بهترین انشاهایی که در این زمینه ارائه شده است طی برنامه‌ای با حضور مسئولان اداره اوقاف شمال غرب و نیز مسئولان اجرایی طرح، جوایزی ارزنده اعطا خواهد شد.

پزشکی در پایان سخنان خود تصریح کرد: هدف از اجرای این‌ طرح در میان قرآن‌آموزان، تبیین و نهادینه شدن فرهنگ وقف در میان آن‌ها به‌ویژه خانواده‌های این عزیزان است تا به سمت و سوی این امر نیک گام بردارند.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۹:۲۳
0
0
اجرای طرح موجب گسترش فرهنگ وقف و کمک می‌شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۹:۲۵
0
0
اجرای این طرح‌ها گسترش یابد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۰:۲۴
0
0
اجرای این طرح موجب آشنایی علاقمندان با فرهنگ وقف می‌شود
captcha