معرفی اسلام با طرح قرآن رایگان در آمریکا
کد خبر: 3664412
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

معرفی اسلام با طرح قرآن رایگان در آمریکا

گروه بين‌الملل: جامعه مسلمانان در شهر «لاس كروسس» در ايالت نيومكزيكو آمريكا با راه‌اندازی برنامه «شناخت اسلام» قرآن رایگان در اختیار مردم قرار می‌دهند.

معرفی اسلام با طرح قرآن رایگان در آمریکا + عكسبه گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا) به نقل از روزنامه واشنگتن پست؛ با افزايش احساسات ضد اسلامی، جامعه مسلمانان در شهر «لاس كروسس»(Las Cruces) در ايالت نيومكزيكو(New Mexico) آمريكا با راه‌اندازی برنامه «شناخت اسلام» تلاش می‌كنند تا شايعات را بی اثر و اسلام حقيقي را به عموم مردم معرفي كنند.

ثريا حسين، وكيل و فعال مسلماني كه مسئول برگزاری اين طرح است، می‌گويد غرفه‌ای به نام «شناخت اسلام» به طور مرتب در مسجد و مركز اسلامی لاس كروسس فعال است و مردم می‌توانند آزادانه سؤالات خود را از مسلمانان بپرسند.

وی افزايش اسلام‌هراسی در نتيجه سياست‌های دولت دونالد ترامپ از جمله دستور منع مهاجرت مسلمانان به آمريكا را انگيزه راه‌اندازي برنامه شناخت اسلام معرفي مي‌كند.

حسين و اعضاي كميته دعوت مسجد لاس كروسس روزهای شنبه نيز به بازار مي‌روند و نسخه‌هاي رايگان قرآن كريم و جزواتی در مورد عقايد اسلامی تهیه کرده و در اختيار مردم قرار مي‌دهند.

حسين معتقد است كه این فعاليت‌ها هم به نفع مسلمانان و هم به نفع دیگر مردم است/.

ابتكار مسجد آمريكايي براي زدودن احساسات ضداسلامي

ابتكار مسجد آمريكايي براي زدودن احساسات ضداسلامي

ابتكار مسجد آمريكايي براي زدودن احساسات ضداسلامي


captcha