جزئیات مراسم اختتامیه دومین دوره لیگ حافظان قرآن
کد خبر: 3664448
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
حسینی تشریح کرد:

جزئیات مراسم اختتامیه دومین دوره لیگ حافظان قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: دبیر اجرایی لیگ حافظان قرآن کریم استان مازندران جزئیات مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات را تشریح کرد.

جزئیات مراسم اختتامیه دومین دوره لیگ حافظان قرآن

سیده‌کلثوم حسینی، طراح لیگ حافظان قرآن و دبیر اجرایی این طرح قرآنی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بیان کرد: مراسم اختتامیه دومین دوره لیگ حافظان قرآن کریم استان مازندران از ساعت 15 روز پنجشنبه، دوم آذرماه سال جاری در محل سالن غدیر سپاه کربلای استان مازندران واقع در شهر ساری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید آغاز خواهد شد و در ادامه نیز طی برنامه‌ای حسین‌زادگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، عابدین داغمه‌چی، فرمانده سپاه استان و حجت‌الاسلام والمسلمین غلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه استان به سخنرانی خواهند پرداخت.

دبیر اجرایی لیگ حافظان قرآن کریم تصریح کرد: همچنین، در ادامه برگزاری این مراسم قرآنی و معنوی نیز برنامه تجلیل از حافظان کل قرآن کریم رشته ورزشی تکواندو با حضور نماینده فدراسیون تکواندو و برخی از مسئولان حاضر در مراسم برگزار می‌شود.

طراح لیگ حافظان قرآن در پایان سخنان خود در این زمینه تصریح کرد: همچنین، ملی‌پوشان برخی از رشته‌های ورزشی کشور نیز در این مراسم که عصر روز پنجشنبه برگزار خواهد شد، حضور دارند.

captcha