ارائه پایان‌نامه و پروژه‌های معماری دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) در کانادا
کد خبر: 3672645
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

ارائه پایان‌نامه و پروژه‌های معماری دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) در کانادا

گروه فرهنگی: مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) ) تصریح کرد: ما پروژه‌ و پایان‌نامه‌های زیادی در حوزه معماری داریم که در دانشگاه‌های کانادا ارائه شده است.

مهدی گنجی، مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، با اشاره به اینکه در حوزه معماری دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) با نگرش متفاوتی ظاهر شده است، بیان کرد: در حوزه معماری ایرانی و اسلامی کارهای ارزشمندی توسط اساتید و دانشجویان دانشگاه انجام شده است.

وی ادامه داد: نگرشی که در معماری ما حاکم است. غنی‌ترین و پیشرفته‌ترین هنرنمایی معماری اسلامی و ایرانی در حرم امام رضا(ع)  و ابعادشناسایی این هنر در طی قرن‌ها توسط این دانشگاه است.

گنجی افزود: دغدغه اساتید و دانشجویان حوزه معماری دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)، تلفیقی از طرح مدرن و زنده نگهداشتن پیشینه هنر معماری اسلامی و ایرانی است و در این حوزه پایان‌نامه‌هایی کار شده و کارگاه‌هایی نیز برگزار می‌شود.

ارائه پایان‌نامه و پروژه‌های معماری دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) در کانادا

مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)  تصریح کرد:  ما پروژه‌ و پایان‌نامه‌های زیادی در حوزه معماری داریم که در دانشگاه‌های کانادا ارائه شده است.

وی در خصوص  پژوهشکده معماری در دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) گفت و عنوان کرد: در این پژوهشکده استادان  وپژوهشگران با همراهی یکدیگر در خصوص بافت و معماری شهری  طرح‌هایی را با شهرداری و... انجام می‌دهند.

برگزاری نمایشگاه پژوهش؛ موجب خودباوری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان

گنجی برگزاری نمایشگاه‌های پژوهش را ایجاد خودباوری در فارغ‌التحصیلان و دانشجویان دانست و اظهار کرد:  برگزاری نمایشگاهی با این موضوع فضای مثبتی است. چراکه هر ساله قشر جدیدی از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان در برگزاری این نمایشگاه‌ها همراه اساتید و دانشگاه خود هستند و هنگامی که دستاوردهای خود را می‌بینند و در معرض دید عموم قرار می‌دهند اعتماد به نفس بیشتری گرفته و به خودباوری می‌رسند.

وی ادامه داد: برگزاری نشست‌های مختلف، همفکری و همیاری با یکدیگر موجب خلق ایده جدید می‌شود و افراد  تجربیات مختلفی را با هم  به اشتراک می‌گذارند. امیدواریم در آینده هفته پژوهش به سمتی رود تا غرفه‌ای هم به سرمایه‌گذراران تعلق گیرد و بر روی طرح و ایده‌های خوب سزرمایه‌گذاری کنند.

captcha