پایان داعش، پایان فتنه‌های دشمن نیست
کد خبر: 3680178
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵

پایان داعش، پایان فتنه‌های دشمن نیست

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان گفت: ترفند‌ها و دسیسه‌های دشمن تمامی ندارد، نباید هیچگاه از دشمن غافل شد و باید بدانیم که اگر داعش را به اتمام برسانیم فتنه جدیدی طراحی می‌شود و هیچ زمانی نیست که دشمن نقشه‌ای نداشته باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، به نقل از بسیج، حجت‌الاسلام علی نقی طهرانی‌زاده، نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان استان امروز در جمع مردم میرجاوه، گفت: در طول تاریخ، جنگ میان خداپرستان و مشرکان همواره ادامه داشته است و هر جایی که صدای توحید بلند شد، عده‌ای نیز مقابل آن ایستادند.
وی اظهار کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد گسترش صدای گفتمان دینی، سنت پیامبر و سیره اهل بیت(ع) هستیم و در مقابل، تلاش‌های امریکا، اسرائیل و آل سعود بر این است که این نور خاموش شود.
نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان افزود: ملت ایران با تکیه بر توانمندی، جهاد و شهادت طلبی و شعار « ما می‌توانیم» که از سوی معمار انقلاب مطرح شد، به استقلال و خودکفایی رسیده است.
وی ادامه داد: خداوند خطاب به پیامبر (ص) می‌فرماید که از کفار اطاعت نکن، ما تو را در عرصه‌های مختلف یاری خواهیم کرد، همانطور که در ماجرای بعثت یاری کردیم؛ با پیروزی انقلاب نیز می‌بینیم که بدون کمک از بیرون و شعار «نه شرقی و نه غربی، جمهوری اسلامی» در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و نظامی با ایمان و توکل سربلند بیرون آمده‌ایم.
طهرانی‌زاده اظهار کرد: بعد از انقلاب کمتر اتفاقی را شاهد بودیم که دشمن تحت عنوان سناریو‌های مختلف در آن دست نداشته باشد؛ از هشت سال جنگ تحصیلی گرفته تا فتنه‌های مختلف و تحریم‌ها که علیه ملت ما تحمیل شد.
وی افزود: ترفند‌ها و دسیسه‌های دشمن تمامی ندارد، نباید هیچگاه از دشمن غافل شد و باید بدانیم که اگر داعش را به اتمام برسانیم فتنه جدیدی طراحی می‌شود و هیچ زمانی نیست که دشمن نقشه‌ای نداشته باشد.
این مقام مسئول بیان کرد: آل سعود گفته است ظرف ۶ ساعت آسمان ایران را اشغال کنیم، وقتی این سخنان در مناظره تلوزیونی پخش می‌شود، وزیر امور خارجه امریکا می‌خندد که این شوخی و بذله گویی است که بتوانید آسمان ایران را تصرف کنید و این امکان ندارد؛ در مقابل اگر ایران بخواهد به شما حمله کند این کار را ظرف مدت کوتاهی انجام می‌دهد و قبل از اینکه بتوانید از امریکا کمک بخواهید نابود می‌شوید.
طهرانی‌زاده افزود: امروز مقامات امریکایی به این نتیجه رسیده‌اند که در جنگ نرم و سخت نمی‌توانند با ایران اسلامی رو در رو شوند؛ بنابراین سناریو‌های تازه‌ای می‌نویسند و به تحریم‌ها و فتنه روی آوردند و تحریم‌های فلج کننده اقتصادی را برای ما طراحی کنند.

captcha