مدیریت جهادی تنها راه تحقق عدالت است
کد خبر: 3682379
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
سردار سپهر:

مدیریت جهادی تنها راه تحقق عدالت است

گروه اقتصاد: معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: تنها راه عدالت‌خواهی، حرکت پرشتاب و موفق در راه رونق اقتصادی کشور با مدیریت جهادی میسر می‌شود. خداوند متعال نیز در آیات متعدد قرآن کریم به مجاهدان وعده داده است که اگر تلاش و جهد مجاهدین در راه خداوند و با قصد قربت باشد، هدایت الهی و موفقیت را پیش پای آنها خواهد گذاشت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سرداد محمدحسین سپهر، معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دبیرکل همایش مدیریت جهادی، عصر امروز دوشنبه 25 دی ماه در چهارمین همایش مدیریت جهادی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سال 1392 سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی را ابلاغ کرده و بر لزوم تحقق این سیاست‌ها تأکید کرده‌اند. این سیاست‌ها راهکاری برای برون‌رفت از مشکلات کشور است.
وی ادامه داد: ایشان همچنین سال 1393 را به عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری کردند و این نشان دهنده اهمیت مقوله مدیریت جهادی است. رهبر معظم انقلاب همچنین تاکنون به همه مسئولان توصیه‌هایی داشته‌اند.
سپهر افزود: با توجه به رهنمودهای مکرر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه تنها راه در اوج قرار گرفتن کشور، حرکت در راستای تحقق آرمان‌ها، مقابله با چالش‌های درونی و تحقق شعار «ما می‌توانیم» همین مدیریت جهادی است؛ بنابراین مسئولان کشور باید همه تلاش خود را در راستای تحقق مدیریت جهادی به کار بگیرند.
وی با بیان اینکه موفقیت همه جانبه کشور فقط با مدیریت جهادی امکان پذیر است، اظهار کرد: تنها راه عدالت خواهی و حرکت پرشتاب و موفق در راه رونق اقتصادی کشور با مدیریت جهادی میسر می‌شود. خداوند متعال نیز در آیات متعدد قرآن کریم به مجاهدان وعده داده است که اگر تلاش و جهد مجاهدین در راه خداوند و با قصد قربت باشد، هدایت الهی و موفقیت را پیش پای آنها خواهد گذاشت. امروزه نیز تنها حضور انقلابی و عمل جهادی است که می‌تواند ما را به موفقیت برساند.
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: ما در هشت سال دفاع مقدس با مدیریت جهادی در مقابل تمام دنیا ایستادیم. در طول چهار دهه گذشته نیز بلایای طبیعی و مشکلات مختلف در کشور را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و بسیاری از مشکلات دیگر در دوران پس از انقلاب را پشت سر گذاشتیم.
وی در پایان یادآور شد: انجمن مدیریت جهادی، انجمنی کاملا مستقل و مردم نهاد بدون جهت گیری‌های سیاسی و در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب تشکیل شده و در حال شناسایی 10 هزار مدیر جهادی هستیم. چنین لازم به ذکر است که تاکنون همایش‌هایی را در این راستا برگزار کرده‌ایم و امسال هم با حضور پررنگ مسئولان لشگری و کشوری در خدمت شما هستیم و از همه این عزیزان قدردانی می‌کنم.

captcha