بررسی راهکارهای رفع مشکلات اقتصادی کشور در شماره جدید «آیت ماندگار»
کد خبر: 3682682
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹

بررسی راهکارهای رفع مشکلات اقتصادی کشور در شماره جدید «آیت ماندگار»

گروه اقتصاد: چهل و هفتمین شماره دو هفته‌نامه «آیت ماندگار» به مناسبت اولین سالگرد درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با مطالبی همچون «هاشمی بدون روتوش»، «راهکارهای رفع مشکلات اقتصادی»، «بانک مرکزی مقصر است» و «پذیرش بحران راهی به‌سوی بهبود شرایط» منتشر شد.

بررسی راهکارهای رفع مشکلات اقتصادی کشور در شماره جدید «آیت ماندگار»

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به بهانه اولین سالگرد درگذشت آیت‌االله هاشمی رفسنجانی، پرونده اصلی این شماره آیت ماندگار نگاهی داشته به مبارزات سیاسی قبل و بعد از انقلاب ایشان با عنوان «هاشمی بدون روتوش» انداخته است.

در موضوعی دیگر با عنوان «اقتصاد پویا با تقویت همبستگی ملی» راهکارهای رفع مشکلات اقتصادی مردم مورد بررسی قرار گرفته است. طی گزارشی با عنوان «آمریکا و پاکستان در فصل سرد مناسبات» به کمرنگ شدن روابط آمریکا و پاکستان پرداخته‌ شده است.

سرمقاله این شماره با عنوان «پذیرش بحران راهی به‌سوی بهبود شرایط» به قلم محمد آیتی، مدیرمسئول نشریه اختصاص دارد. از طرفی دیگر داشتیم در یادداشتی با عنوان «رسانه‌ها و رسالت انسجام‌بخشی» به نقش رسانه‌ها در مدیریت بحران در جامعه پرداخته شده است.
«باید اعتماد را به مردم برگرداند» به قلم حسینعلی حاجی‌دلیگانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و و «بانک مرکزی مقصر است» به قلم رسول خضری، نماینده مجلس، عنوان دو یادداشتی است که توسط این دو نماینده مجلس دهم راجع به ورشکستگی برخی مؤسسات مالی و اعتباری نوشته شده است.

یادآور می‌شود دوهفته نامه «آیت ماندگار» به مدیرمسئولی محمد آیتی و سردبیری امیرحسین مصلی، نیمه اول و دوم هر ماه منتشر می‌شود.

 برای تهیه نسخه اینترنتی شماره‌های پیشین این نشریه اینجا مراجعه کنید.

captcha