اقامت دوساله شیخ عصفور در ایران
کد خبر: 3683827
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

اقامت دوساله شیخ عصفور در ایران

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شورای عالی قرآن با اشاره به اختتامیه هفتمین دوره تخصصی اقرا در یزد از اقامت دوساله شیخ محمد عصفور جهت ترویج سنت اقرا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن، محمدتقی میرزاجانی، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شورای عالی قرآن با اشاره به اختتامیه هفتمین دوره تخصصی اقرا در یزد گفت: در راستای دوره‌های تخصصی اقرا تلاوت قرآن در کشور ما به اسناد معتبر شیوخ اجازات در جهان اسلام متصل می‌شود.
وی با بیان اینکه شیخ محمد عصفور، قاری ممتاز مصری در ایران جهت ترویج این سنت حضور دارد، بیان کرد: با اختتامیه این دوره در یزد حسن مختاری و علی‌اکبر کاظمی این گواهی را دریافت کردند به طوری که تاکنون ۳۴ نفر از اساتید و حفاظ کشور مفتخر به دریافت این اجازه‌نامه‌ها شدند.

اقامت دوساله شیخ عصفور در ایران
میرزاجانی با بیان اینکه تا جایی که فضا و امکانات اجازه دهد امکان حضور این استاد مصری در استان های دیگر فراهم خواهد شد تا این دوره‌ها در سراسر کشور برگزار شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه اخیرا مختاری و کاظمی رتبه اول مدرسان قرآن کریم را کسب کردند، شیخ عصفور یک هفته در یزد اقامت داشتند و این عزیزان در طول یک هفته قرآن را نزد ایشان قرائت کرده و اجازه قرائت دریافت کردند.
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شورای عالی قرآن با بیان اینکه شیخ عصفور دو سال در ایران اقامت خواهند داشت، تصریح کرد: استان‌هایی که ظرفیت داشته باشند در نوبت حضور شیخ قرار دارند.
یادآور می‌شود، این گفت‌وگو در برنامه «نمای نزدیک» رادیو قرآن که روز گذشته، 30 دی‌ماه از این شبکه پخش شد، مطرح و بیان شد.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۹
0
0
آقای میرزاجانی معاون اجرایی شورای عالی قرآن هستند
قبلا هم رییس حوزه ارتباطات بودند
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۳:۰۲
0
0
ضمن تجلیل از استاد میرزاجانی عزیز که فردی متخلق و مدیر هستند نقدی به مجموعه شورا ونه ایشان دارم ...هزینه جهت اقامت ایشان برای ترویج این سنت تشریفاتی هیچ ضرورتی ندارد شورای عالی قرآن این همه مشکلات قاریان را وانهاده ویکه تازانه وبدون سنجش خواسته های اصلی قاریان وحافظان عمل میکند و پاسخگویی وشفافیتی هم ندارد کسی هم جرات اعتراض ندارد چون حذف می شود
captcha