آغاز پرداخت بودجه‌های قرآنی 5 استان/ تأخیر پرداخت‌ها به دلیل مسائل اجرایی بوده است
کد خبر: 3684340
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
فقهی‌زاده به ایكنا خبر داد:

آغاز پرداخت بودجه‌های قرآنی 5 استان/ تأخیر پرداخت‌ها به دلیل مسائل اجرایی بوده است

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد از آغاز پرداخت بودجه‌های قرآنی 5 استان كشور خبر داد و گفت: تأخیر در پرداخت بودجه‌های قرآنی استان‌ها به علل اجرایی و ناخواسته بوده است كه حتماً تمام بودجه‌ها پرداخت می‌شود.

عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، در پاسخ به مباحث مطرح شده درباره تعلل این معاونت در توزیع بودجه‌های قرآنی میان استان‌ها گفت: آن چیزی كه من در این باره مطلع هستم و اعلام شده است خبر غیردقیقی بود كه در فضای مجازی و برخی از سایت‌ها منتشر شد و بلافاصله یكی از مدیران حوزه معاونت قرآن و عترت پاسخ روشنی به این مباحث دادند.
وی با بیان اینكه ما پرداخت‌های بودجه‌های قرآنی استان‌ها را آغاز كردیم كه البته به خاطر مسائل اجرایی كمی تأخیر داشت، افزود: مشخصاً پرداخت بودجه قرآنی 5 استان را آغاز كردیم و تأخیری كه رخ داد، صرفاً در پرداخت هزینه‌های مربوط به جشنواره‌های قرآن و عترت بوده است.
فقهی‌زاده با ابراز امیدواری از اینكه تا 2 یا 3 ماه دیگر پرداخت بودجه‌های قرآنی استان‌ها به اتمام برسد، گفت: باز هم می‌گوییم كه تأخیر در پرداخت بودجه‌های قرآنی استان‌ها به علل اجرایی و ناخواسته بوده است كه حتماً تمام بودجه‌ها پرداخت می‌شود.

captcha