تجلیل ستاد اقامه نماز از شبکه قرآن سیما
کد خبر: 3684612
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷

تجلیل ستاد اقامه نماز از شبکه قرآن سیما

گروه فعالیت‌های قرآنی: ستاد اقامه نماز کشور با اهدای لوحی به مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، از این شبکه به جهت پوشش رسانه‌ای بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز تقدیر کرد.

تقدیر ستاد اقامه نماز کشور از شبکه قرآن و معارف سیما

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معرف سیما، در جلسه‌ای با حضور محمدزاده، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و محمود مظفر، قائم‌ مقام ستاد اقامه نماز، از شبکه قرآن و معارف سیما به جهت پوشش رسانه‌ای مناسب بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز تقدیر شد.
در این جلسه، محمود مظفر، قائم‌ مقام ستاد اقامه نماز ضمن تقدیر از زحمات همکاران شبکه قرآن و معارف سیما به جهت پوشش زنده بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز امسال گفت: همکاری با این شبکه در چند برنامه صورت گرفته که الحمدلله نتایج خوبی داشته است و امیدواریم ان‌شاءالله در آینده بتوانیم برنامه‌های جذاب و متناسب با ذائقه مخاطبین جهت تشویق جوانان به نماز و ارتباط خوب با نماز داشته باشیم.
همچنین، در ادامه، محمدزاده، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما به رویکرد شبکه اشاره و بیان کرد: وقتی می‌گوییم شبکه قرآن شبکه تخصصی است بدین معنا نیست که مخاطبانش هم خاص هستند بلکه شبکه تخصصی بدین معنی است که موضوعش خاص است ولی مخاطبانش عمومی است.
محمدزاده از پیشرفت خوب تعداد مخاطبان شبکه به‌ویژه در برنامه‌ای شاخص همچون طرح قرآنی فراگیر 1451، اسرا، برنامه‌های آموزشی ویژه نوجوانان و برنامه پاسخگویی به شبهات خبر داد و افزود: مباحث عمومی در شبکه قرآن در ساعت پیک قرار می‌گیرد و مباحث میزگردی و تبیینی در دیگر ساعت‌ها پخش می‌شود.
یادآور می‌شود، در پایان این جلسه محمود مظفر با اهدای لوحی به محمدزاده از این شبکه تقدیر کرد.

captcha