برنامه زمانبندی رقابت‌های «شوق تلاوت»
کد خبر: 3684616
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

برنامه زمانبندی رقابت‌های «شوق تلاوت»

گروه مسابقات: برنامه زمانبندی مرحله نیمه نهایی سومین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت اعلام شد.

برنامه زمانبندی سومین دوره رقابت‌های «شوق تلاوت» مشخص شد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سومین دوره رقابت‌های شوق تلاوت با شرکت ۷۶ نفر از سوم تا ششم بهمن‌ماه در جزیره قشم برگزار می‌شود. بر این اساس، نخبگان نوجوان شرکت‌کننده در مسابقات شوق تلاوت امروز ساعت 18:30 تا 21 در مراسم افتتاحیه و قرعه‌کشی نوبت تلاوت، حضور خواهند داشت.
در روز چهارشنبه، 4 بهمن‌ماه، از ساعت 8 تا 12، آغاز برگزاری مسابقات با محوریت سبک منشاوی با حضور متسابقان، برگزاری مسابقات با سبک مصطفی اسماعیل و سپس کلاس آموزشی ویژه متسابقان(سبک استاد منشاوی) از ساعت 15 تا 17:30 انجام می‌شود. همچنین برگزاری مسابقات با محوریت سبک عبدالباسط و کلاس آموزشی ویزه متسابقان با موضوع این سبک از ساعت 18:30 تا 21 انجام می‌شود.
در روز پنجشنبه، 5 بهمن‌ماه، از ساعت 8 تا 12 برگزاری مسابقات سبک شحات انور و کلاس آموزشی مربوط سبک عبدالباسط و همچنین کلاس آموزشی ویژه متسابقان سبک شحات برپا می‌شود. از ساعت 15 تا 17:30 برنامه تفریحی برای متسابقان در نظر گرفته شده است.
از ساعت 18:30 تا 20 اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و برگزاری آئین اختتامیه انجام می‌شود. همچنین کلاس توجیهی مرحله نهایی ویژه منتخبان مسابقات ساعت 20 تا 21 برگزار خواهد شد.
روز جمعه ششم بهمن‌ماه برنامه تفریحی از ساعت 8 تا 12 برگزار و همچنین ساعت 12 تا 15 اقامه نماز جماعت  انجام شده و از ساعت 15 به بعد متسابقان جزیره قشم را ترک خواهند کرد.

برنامه زمانبندی رقابت‌های «شوق تلاوت»

captcha