آیین تودیع و معارفه سرپرست جدید جمعیت هلال احمر سلماس برگزار شد
کد خبر: 3684861
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵

آیین تودیع و معارفه سرپرست جدید جمعیت هلال احمر سلماس برگزار شد

گروه اجتماعی: آیین تودیع و معارفه سرپرست جدید جمعیت هلال احمر سلماس باحضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار گردید .

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، امروز 3بهمن در مراسمی با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی وفرماندار سلماس، سرپرست جدید جمعیت هلال احمر این شهرستان معرفی شد .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در این آیین گفت: جمعيت هلال احمر می خواهد از هرگونه فعالیت انسان دوستانه و نوع دوستانه حمایت كند و به دور از هرگونه جهت گیری و تمایلات ، نمونه ای از انسان تکامل یافته را به جامعه بشناساند .

حسن محمودی اصل زاده ضمن قدردانی از فعالیت بسیار خوب امدادگران جمعیت هلال احمر سلماس در امدادرسانی به زلزله زدگان کرمانشاه، افزود: هلال احمر محل خدمت به انسانها ونوع دوستي است وكساني كه ميخواهند در راستاي اهداف انسان دوستانه وخدمات داوطلبانه قدم بردارند مي توانند به این هدف خود در جمعیت هلال احمر برسند.

وی در خصوص انتصاب رئيس جدید جمعیت هلال احمر سلماس تاکید کرد: مهدي رضائي گلعذاني یکی از افراد شایسته جمعیت هلال احمر در سطح استان است که سابقه امدادی و عملیاتی طولانی در جمعیت داشته و در قسمت های مختلف جمعیت سظابقه اجرایی دارد و امیدواریم با روی کار آمدن وی و همکاری و تعامل هرچه بیشتر همکاران و امدادگران سلماس، شاهد ارتقای شاخص های عملکردی و امدادی شعبه سلماس در سطح استان و کشور باشیم.

جواد جبارزاده فرماندار شهرستان سلماس نیز در این مراسم گفت: هلال احمر به عنوان یک نهاد مهم و تاثیر گذار در راستای کمک رسانی در شرایط بحرانی و حساس دارای اهمیت و جایگاه مهمی می باشد .

وی افزود : نقش تاثیرگزار نیروهای امدادی در هلال احمر همواره باید مورد تکریم و قدردانی قرار بگیرد.

فرماندار شهرستان سلماس ضمن قدردانی از تلاش های امدادگران شهرستان در اجرای موفق مانور ساعت صفر زلزله در یکی از روستاهای سلماس، اظهار کرد: در مانور زلزله اخیر که در شهرستان برگزار شد نیروهای هلال احمر بسیار آماده وفعال ظاهر شده و نشان دادند که همواره جهت انجام ماموریت های دشوار در لحظات حساس آماده هستند .

جبارزاده ضمن تبريك انتخاب مهدی رضایی گلعذانی بعنوان سرپرست هلال احمر سلماس، ابراز امیدواری کرد با روی کار آمدن سرپرست جدید هلال احمر سلماس، توان پاسخگویی امدادی شهرستان به حوادث و بحران های احتمالی افزایش یابد و شاهد رشد و ترقی امدادگران سلماس در سطح استان و کشور باشیم.

به گزارش ایکنا؛ در این مراسم با اهدای لوحی از زحمات حسین دهقانی قدردانی و مهدی رضایی گلعذانی بعنوان سرپرست جدید هلال احمر سلماس معرفی گردید.

captcha