تشریح برنامه‌های هفته هنر انقلاب در البرز
کد خبر: 3704613
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳

تشریح برنامه‌های هفته هنر انقلاب در البرز

گروه فرهنگی- رئیس حوزه هنری البرز با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی، گفت: طی هفته هنر انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوعی در سطح استان برگزار می‌شود.

اسماعیل آجرلو در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: ویژه برنامه‌های هفته هنر انقلاب در البرز به پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهید آوینی و توجه به هنر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
وی افزود: نشست ادبی شعر ماه در دانشگاه آزاد اسلامی کرج از ساعت 16 تا 18 از جمله نشست‌هایی است که با محوریت انقلاب و با حضور دانشجویان برگزار می‌شود.
این مسئول همچنین از برگزاری برنامه ویژه نشست شاعران با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان البرز خبر داد و گفت: این برنامه روز جمعه برگزار می‌شود و از تمام شاعران البرزی برای حضور در این نشست دعوت‌شده است.
آجرلو برگزاری نشست تخصصی تئاتر البرز، نشست خانه عکاسان حوزه هنری، اجرای کنسرت موسیقی، برپایی تئاتر بچه‌های مسجد، برگزاری کارگاه تولیدی اینفوگرافیک حوزه هنری، نشست ادبی و رونمایی از کتاب شهرستان اشتهارد را از دیگر برنامه‌هایی عنوان کرد که در هفته هنر انقلاب در البرز اجرا می‌شود.
رئیس حوزه هنری استان البرز در پایان از برگزاری نشست هنرمندان استان البرز با حضور استاندار خبر داد و گفت: در نظر داریم در این هفته از هنرمندان فاخر البرزی تقدیر کنیم‌.
انتهای پیام./

captcha