«شریعتی به روایت اسناد» به نمایشگاه کتاب می‌رسد
کد خبر: 3707196
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵

«شریعتی به روایت اسناد» به نمایشگاه کتاب می‌رسد

گروه ادب ــ کتاب «شریعتی به روایت اسناد» از سوی مرکز اسناد انقلاب اسلامی در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی نمایشگاه کتاب تهران ارائه می‌شود.

پنجشنبه////«شریعتی به روایت اسناد» به نمایشگاه کتاب می‌رسد
مهدی رمضانی، مدیرعامل انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا درباره حضور این انتشارات در سی و یکمین دوره نمایشگاه کتاب تهران گفت: در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مقارن شده است، برنامه‌های ویژه‌ای در این زمینه داریم و آثار مرتبط را رونمایی و ارائه خواهیم کرد.
وی افزود: یکی از این آثار «مجموعه دستاوردهای انقلاب اسلامی» است که در قالب «دانستنی‌های انقلاب اسلامی برای جوانان» منتشر شده و در این دوره از نمایشگاه ارائه می‌شود. البته در این راستا آثار متنوعی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و نظامی نیز به آثار موجود افزوده می‌شود.
رمضانی ادامه داد: یکی از آثار دیگر «شریعتی به روایت اسناد» است که این کتاب در سال 77 به چاپ رسیده بود و استمرار نیافته بود که با ویرایشی جدید و برخی اضافات به چاپ خواهد رسید. این اثر، به فعالیت‌های دکتر علی شریعتی به روایت اسناد ساواک پرداخته است.
مدیرعامل انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی تصریح کرد: تاکنون بیش از 1100 عنوان کتاب از سوی انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی به چاپ رسیده که 120 عنوان مربوط به سال گذشته است و در راستای گرامیداشت چهلمین سال انقلاب اسلامی نیز 60 عنوان جدید ارائه خواهد شد.
انتهای پیام

captcha