آماده‌باش اسرائیل برای مقابله با چهارمین تظاهرات جمعه بازگشت
کد خبر: 3707208
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵

آماده‌باش اسرائیل برای مقابله با چهارمین تظاهرات جمعه بازگشت

گروه بین‌الملل ـ نظامیان صهیونیست از صبح امروز(31 فروردین‌ماه) برای مقابله با چهارمین تظاهرات جمعه بازگشت فلسطینی‌ها در مرزهای نوار غزه با فلسطین اشغالی به حال آماده‌باش درآمده‌اند.

آماده‌باش اسرائیل برای مقابله با چهارمین تظاهرات جمعه بازگشت
به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری 48؛ فلسطینی‌ها امروز جمعه و برای چهارمین هفته متوالی، تظاهرات مسیر بازگشت برگزار می‌کنند و تظاهرات امروز با عنوان «جمعه شهدا و اسرا» نام‌گذاری شده است.
 
این در حالی که مقامات اسرائیلی تلاش می‌کنند با ایجاد ترس و وحشت، مانع از حضور فلسطینی‌ها در تظاهرات جمعه بازگشت شوند به طوری که از طریق هلیکوپتر اقدام به پخش اعلامیه بر فراز اردوگاه‌های بازگشت و مناطق محل تجمع فلسطینی‌ها می‌کنند و نسبت به مشارکت آن‌ها در این تظاهرات هشدار می‌دهند.
 
از سوی دیگر، انجمن ملی راهمپیایی‌های بازگشت و شکستن محاصره بار دیگر از همه ملت فلسطین خواست که در تظاهرات امروز که با عنوان «جمعه شهدا و اسرا» برگزار می‌شوند، شرکت کنند.

یادآور می‌شود، اشغالگران صهیونیست امروز و در نخستین ساعات حضور فلسطینیان در نوار مرزی باریکه غزه اقدام به تیراندازی به سمت آنان کردند که طی آن جوانی فلسطینی در شرق خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه زخمی شد.

گفتنی است که تا این لحظه ۳۵ فلسطینی در تظاهرات بازگشت به شهادت رسیده و بیش از ۴۰۰۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند؛ پیش‌بینی می‌شود که شمار شهدا و مجروحان امروز نیز افزایش یابد.

انتهای پیام
captcha