اجرای 30 برنامه در ایام هفته عقیدتی ـ سیاسی بسیج و سپاه در منطقه شمال غرب شیراز
کد خبر: 3710222
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
حاجی‌پور خبر داد:

اجرای 30 برنامه در ایام هفته عقیدتی ـ سیاسی بسیج و سپاه در منطقه شمال غرب شیراز

گروه اجتماعی ـ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز از اجرای بیش از 30 برنامه در ایام هفته عقیدتی ـ سیاسی بسیج و سپاه در منطقه شمال غرب این كلان‌شهر خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس حاجی‌پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز امروز، 9 اردیبهشت‌ماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز با یادآوری اینكه همزمان با ایام سالروز شهادت آیت‌الله مطهری یك هفته به نام هفته عقیدتی ـ سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است، از اجرای بیش از 30 برنامه به‌همت این ناحیه از سپاه طی این هفته خبر داد.
وی افزود: با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با نام حمایت از كالای ایرانی، تمام برنامه‌ها و سخنرانی‌های ما طی این ایام بر مبنای همین نامگذاری خواهد بود.
حاجی‌پور با بیان اینكه از تاریخ 8 تا 12 اردیبهشت در سپاه و از 12 تا 16 اردیبهشت‌ماه جاری در نواحی مقاومت بسیج به‌عنوان هفته عقیدتی ـ سیاسی نامگذاری شده است، گفت: مهم‌ترین برنامه‌های ما در این ایام شامل برگزاری نشست بصیرتی رابطان و فرماندهی شورای حوزه‌های مقاومت در سطه منطقه صدرا، دراك و شهرك‌های شمال غرب انجام خواهند شد.

نواختن زنگ سپاس معلم در مدارس
وی اظهار كرد: در روز 11 اردیبهشت‌ماه زنگ سپاس معلم برای تجلیل از معلمانی كه وظیفه تربیت نسل جوان را به عهده دارند در سطح مدارس آموزش و پرورش ناحیه 2 به صدرخواهند آمند.
برگزاری مراسم تجلیل از معلمان و مربیان طرح صالحین و هادیان سیاسی بصیر سپاه در سالن راه آهن با حضور مسئولان و كاركنان سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) بعدازظهر امروز از جمله برنامه‌هایی بود كه وی از آن‌ها نام برد.
وی با بیان اینكه در این ایام گردهمایی و دیدار با ائمه جمعه در سطه منطقه غرب شیراز، صدرا و دراك توسط بسیجیان انجام خواهد شد، گفت: همچنین از خانواده‌های شهدای معلم در هفته عقیدتی ـ سیاسی نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.
حاجی‌پور با تصریح اینكه شركت بسیجیان در مصلی‌ نماز جمعه از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود، گفت: همچنین در این ایام فراخوان مقاله به‌مناسبت هفته عقیدتی ـ سیاسی جهت ارائه به مطبوعات، برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی، برپایی نمایشگاه كتاب خصوصاً آثار شهید مطهری از دیگر برنامه‌های این ایام است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز در پایان یادآور شد كه گرامیداشت هفته عقیدتی ـ سیاسی در بسیج بیانگر موتور محركه فعالیت‌های فرهنگی، اعتقادی و سیاسی است.
انتهای پیام

captcha