در ارائه محصولات قرآنی دچار سردرگمی هستیم
کد خبر: 3718782
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴

در ارائه محصولات قرآنی دچار سردرگمی هستیم

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی، گفت: کماکان در ارائه محصولات و دستاورد های قرآنی دچار سردرگمی کلی هستیم و یک شاخص کلی برای عرضه محصولات نداریم.

به گزارش ایکنا؛ حوزه نوشت: حجت الاسلام حسین رفیعی عضو هیئت علمی جامعة المصطفی اظهار داشت: نمایشگاه قرآن امسال در مقایسه با سال های گذشته رشد خوبی داشته است.

وی گفت: با همه بالندگی که بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم داشته است، اما کماکان در ارائه محصولات و دستاورد های قرآنی دچار سردرگمی کلی هستیم.

عضو هیئت علمی جامعة المصطفی تصریح کرد: اینکه در بخش های مختلف نحوه ارائه ها کاملا متفاوت است، ایرادی ندارد، اما این بر می گردد به اینکه ما یک شاخص کلی برای عرضه محصولات به ویژه محصولات قرآنی نداریم.

وی با بیان اینکه جامعة المصطفی نیز با حضور در نمایشگاه آخرین آثار و دستاورد های خود را به نمایش گذاشته، گفت: برش های مختلفی از مجموعه فعاالیت های قرآنی و حدیثی در جامعه المصطفی را تبیین کردیم که هر کدام از ان ها می توانند محصولاتی را رائه نمایند.

حجت الاسلام رفیعی ابراز کرد: در حوزه دانشی قرآن، اعضای هیئت علمی، افراد در حال تحصیل و فارغ التحصیلان به عنوان یک برش و مجموعه کنگره ها، نشست ها و کرسی های نظریه پردازی به عنوان برشی دیگر است که در نظر گرفته شده است.

وی مجموعه تشکل های جامعة المصطفی را برشی دیگر برشمرد و افزود: هر تشکل قرآنی در جامعه المصطفی یک غرفه عریض و طویل برای ارائه دستاورد هایشان نیاز دارند.

مدیر کل قرآن و حدیث جامعه المصطفی توضیح داد: برخی متون و درسنامه های تألیف و ترجمه شده و برخی آثار هنری طلاب و نیز تصاویر همایش ها و کرسی های نظریه پردازی که جامعة المصطفی برگزار کرده در نمایشگاه قران عرضه شده است.

انتهای پیام

captcha