نقش اتحادیه تشکل‌های قرآنی در جذب پژوهشگر سلامت چیست؟
کد خبر: 3721312
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳

نقش اتحادیه تشکل‌های قرآنی در جذب پژوهشگر سلامت چیست؟

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیر‌عامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور با اشاره به جذب پژوهشگر سلامت و دین توسط این اتحادیه اظهار کرد: با توجه به اینکه وزارت بهداشت محدودیت استخدامی دارد وظیفه جذب نیرو برای پروژه تخصصی مطالعات سلامت و دین برعهده ما گذاشته شده و مابقی روند اجرایی این پروژه برعهده وزارت بهداشت است.

نقش اتحادیه تشکل‌های قرآنی در جذب پژوهشگر سلامت چیست؟

به گزارش ایکنا؛ با توجه به انتشار گفت‌وگوی خبرنگار ایکنا با رئیس دبیرخانه کمیسیون پژوهش و آموزش عالی در نظام سلامت پیرو دعوت به همکاری پژوهشگر سلامت و دین توسط اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت، سؤالاتی برای مخاطبان و مؤسسات قرآنی با این مضمون که اتحادیه تشکل‌های قرآنی با وجود اینکه اهداف و فعالیتش چیز دیگری است و باید صرفاً در راستای فعالیت‌های مؤسسات پیش رود، چرا در این مبحث ورود پیدا کرده، پیش آمده است.
در همین راستا نیز خبری بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی اتقان مبنی بر اینکه اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت(ع) کشور، کارشناس پژوهشی و اجرایی برای پروژه تخصصی مطالعات سلامت و دین با رویکرد بین‌رشته‌ای، جذب می‌کند، منتشر شد.
بنابراین گزارش بر آن شدیم تا طی گفت‌وگویی با حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور چرایی این موضوع را پیگیری کنیم.
حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور با اشاره به فراخوان جذب نیروی پژوهشی از سوی این اتحادیه اظهار کرد: با توجه به همکاری‌هایی که تا‌کنون در زمینه‌های مختلف با معاونت فرهنگی وزارت بهداشت داشته‌ایم، وزارت بهداشت این بار برای اجرای پروژه ‌تخصصی مطالعات سلامت و دین با رویکرد بین‌رشته‌ای، در بحث جذب نیروهای پژوهشی از ما درخواست همکاری داشته است.
وی ادامه داد: علت این درخواست نیز این بوده که وزارت بهداشت در جذب نیروی پژوهشی با محدودیت‌هایی روبه‌رو است که طی تفاهم‌نامه‌ای که با اتحادیه تشکل‌های قرآن وعترت دارد، مقرر شد تأمین نیرو از سوی این مرکز صورت گیرد و به وزارت‌خانه تحویل دهد.
محمدی با اشاره به اینکه اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در این فرآیند تنها نقش ثبت نام از علاقه‌مندان را دارد، افزود: این اتحادیه صرفاً در این موضوع مرحله ثبت نام و معرفی را برعهده دارد و مابقی فعالیت‌های پژوهشی برعهده وزارت‌ بهداشت بوده و در حیطه کاری اتحادیه قرآنی نیست.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رمضان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۱۱
0
0
یکی بیشتر توضیح بده آخه به اتحادیه چه مربوطه ؟؟ااای خدا
captcha