تشکیل کارگروه ساماندهی شعب مهد قرآن کشوری
کد خبر: 3724269
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰

تشکیل کارگروه ساماندهی شعب مهد قرآن کشوری

گروه موسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ معاون مؤسسه کشوری مهد قرآن در بخش کودک و نوجوان از تشکیل کارگروه تخصصی برای ساماندهی و پشتیبانی برنامه‌های آموزشی و تربیتی ویژه نونهالان و نوجوانان مهد شکوفه‌ها در شعب و کانون‌های مهد قرآن سراسر کشور خبر داد.

 رد نشود////// تشکیل کارگروه ساماندهی فعالیت های شعب مهد قرآن کشوری

به گزارش ایکنا؛ مسعود تهرانی فرجاد، معاون موسسه مهد قرآن کشوری از تشکیل کارگروه  تخصصی متشکل از کارشناسان علوم تربیتی علاوه بر تهیه و تدوین درسنامه، روش نوین آموزشی، تخصصی و کاربردی همچنین پایش اطلاعات آماری را که سرفصل های آن عبارتند از: مشخصات و سوابق شغلی، حرفه‌ای و تحصیلی مدیران، اساتید و مربیان و نیز ویژگی‌های فضا، تعداد کلاس‌ها، تجهیزات و امکانات، عناوین و منابع آموزشی جهت مقاطع سنی کودکان سه‌ساله تا مقطع پیش دبستانی به تفکیک آمار دختر و پسر است.

تهرانی اظهار کرد: امیدواریم با همکاری مطلوب مدیران شعب و کانون‌های مهد قرآن دفاتر استان‌ها و شهرستان‌ها قدم‌های اساسی برای سازمان یافتن و نظامند شدن در راستای تحول و توسعه فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزشی مهد قرآن شکوفه‌ها با پوشش مؤسسه مهد قرآن سراسر کشور برداشته شود.

یادآور می‌شود، علاوه بر 9 مرکز مهد قرآن شکوفه‌های تهران در 24 استان و 150 کانون شهرستان مؤسسه مهد قرآن نسبت به تحت نظارت و آموزش قرار گرفتن برنامه‌ها و فعالیت‌های ویژه نونهالان، کودکان و نوجوانان اهتمام جدی وجود دارد.

لیلا شرف

انتهای پیام

captcha